Ga naar inhoud

nieuwe tweede pc


jetske

Aanbevolen berichten

Mijn man wil zich een nieuwe pc aanschaffen van max 800 euro te spenderen .

Maar hij denk eraan een gewone pc te kopen en een media player erbij te kopen .

Of een pc en een externe harde schijf .voor vooral zwaare bestanden op te zetten en af te spelen op de tv om de pc dan te ontlasten .

Of een zwaardere pc en een hdmi kabel naar de tv toe , om de bestanden op de pc te laten staan zeg maar .

Wat zouden jullie doen wie heeft raad .

En waar moet ie naar kijken om een nieuwe pc te komen hij wil dan voornamelijk films zien erop en wat fotobewerking met psp wat video bewerking en daar neven gewoon wat interneten en mailen tja gewoon de gewone dingen niets speciaals zeg ma geen spelletjes enz .

Hebben jullie tips voor hem welke pc welk merk het beste is enz enz mediaplayer of niet of mss werken met externe hardeschijf .

Wat denken jullie ervan .

Ok mss zelf nog even wachten met een nieuwe pc te halen tot windows 8 uit is ????????

Groetjes jetske

icon_e_smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Uw man kan beter met mediaplayer werken.

Mijn zoon heeft vandaag nog een mediaplayer gebouwd en dat kost niet zoveel maar je moet wel kunnen inbouwen.

Windows 8 zal pas in oktober beschikbaar zijn en dan nog is de vraag of ze zullen overschakelen naar Windows 8

Je kan bij aankoop van Windows 7 hier (klik) registeren en dan kanje goedkoop Windows 8 kopen.

Kan je deze stappenplan invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zal uw man plezier mee hebben.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een klein vraagje .

Bij het kopen van de nieuwe pc heb ik gevraagd als de originele windows 7 cd erbij zat .

Ik vertelde hen je kan nooit weten om later heen moest het nodig zijn dat ik de pc zelf kan formateren .

Ik kreeg als antwoord dat dit niet meer gedaan word . Maar dat ik die zelf kan maken . Ik moest maar een systeemherstelschijf maken en backup maken en terug zetten .Dat vond ik zo raar maar ja ik dacht wie ben ik onze andere pc is al 10 à 12 jaar oud en in die tijd kan veel veranderd worden he .

Dan de vraag naar jullie klopt dit echt .??????

Gelijk ik het nu begrijp is een backup een copie maken van al de software wat er op de pc staat op dvd te zetten om als ik die nodig heb na formateren weer terug te zetten .Maar hier is windows 7 zelf toch niet bij of ben ik nu mis .

En die systeenherstelschijf is toch om te herstellen toch niet om een volledige windows besturing terug te zetten of wel .

Kunt u mij even uit de nood helpen . aub .

Groetjes jetske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je de PC niet zelf in elkaar hebt gezet? Welk merk heb je, en je hebt Windows 7? Recovery is simpel gezegd, terug na het begin. Wanneer je dat gebruikt worden alle instellingen terug gezet na de instellingen zoals je, je computer kocht. Dus dat is eigenlijk jouw herstelschijf. Zelf kan je ook een herstelschijf maken, meestal wordt dit in beeld weergeven als pop-up. Type anders bij zoeken is in, back-up. Maar als je, je merk PC geeft kan ik je wat meer vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je kan proberen is bij het boot scherm op F11 te drukken. Dan open je Medion recovery programma. Je kan het even testen maar niet uitvoeren dus gewoon op cancel duwen. Als dit werkt hoef je geen recovery CD aan te maken, maar dan is dat al geïnstalleerd op je PC. Het boot scherm ziet er zo uit: Acer bootscreen

Ik kon zo snel niks van Medion vinden, maar dat Acer logo wordt Medion in jouw geval natuurlijk.

Boot scherm komt in het begin op je scherm wanneer je hem opstart, nog vóór het laden van Windows.

aangepast door Whatdoyouthink
Beschrijving toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.