Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

welkom op het forum marcel.

kun je even kijken of je op je videokaart (waar je de stekker van je monitor in je pc in steekt) of je daar in de buurt een soort rond stekkertje hebt zitten met 4 gaatjes (female) en een rechthoekig blokje...

als dat zo is kun je door middel van s-video je pc beeld doorsturen naar je tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

even belangrijk of je laptop is je TV.

Welke ingangen heb je beschikbaar?

S-video? Scart? RCA tulpjes? HDMI? DVI...

Je laptop beschikt in ieder geval over een svideo TVout, dus het zou mogelijk moeten zijn (tenzij je TV enkel scart heeft, dat loopt vaak iets moeilijker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor masters... je hebt scartblokjes voor in de tv waar je audio tulips en video tulips in kan doen...

maar je hebt er ook waar je audio tulips, video tulips en svideostekkertje in kunnen

en het gaat ook over een PC en geen laptop.. :biggrin:

daarom is het handig om te weten of hij uberhaupt aan de pc en svideo uitgang heeft en/of een video tulip uitgang (ik heb ze beide namelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

een acer travelmate is een laptop hoor

verder moet je met die scartblokjes enorm geluk hebben, ik heb zelf 2 verschillende scartblokjes die er identiek uit zien & met het ene krijg ik wel beeld op m'n tv en met het andere niet. Als ik de videocamera er dan op steek heb ik met beide blokjes beeld... (daarom dat ik geen echte liefhebber van die scartblokjes ben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel een labtop en die is voorzien voor een aansluiting met tv

mijn tv heeft op de zijkant aansluitingen voor audio links en rechts een een S-video

dus ik denk dat ik alles heb maar welke kabels zijn daar voor nodig of kan dat ook draadloos?

marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

die blokjes zijn ook bij sommige anders... bij de ene is het blokje voor PAL gemaakt... bij de andere niet.... dat staat ook op het doosje wat erbij zit... dus is het ook verstandig om te weten wat je TV is... en aan kan

met deze gegevens kun je kijken wat voor koppelstukjes je nodig hebt, en ook mogelijk wat voor soort kabels je nodig hebt

hoe ver komt de TV van de PC/laptop te staan? (en daarmee bedoel ik de kabellengte)

is dit geloof ik meer dan 40 meter dan heb je dubbelgeïsoleerd nodig met een versterker ertussen... en andere kwaliteit kabel(ik weet niet meer zeker of dat die afstand was trouwens :biggrin:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.