Ga naar inhoud

Indy De Jong

Aanbevolen berichten

Ik heb echt geen idee. 

Al de methode geprobeerd van regback. Loop alleen al vast bij stap 1

 

c:\windows\system32\config 

  alleen hier zegt hij ..... path not found

Bij me windows map op me D schijf is geen config file... geen idee..

Helluuup!  System restore doet het niet startup settings doen het niet go back to previous version doet het niet en startup repair... naja helemaal niet

FB_IMG_1548781282893.jpg

FB_IMG_1548781279522.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indy,

 

welkom op PCH.

'k weet niet of ik je tot een oplossing kan brengen, maar 'k ga proberen- misschien zet ik anderen met mijn vragen in een richting naar een oplossing.

 

Goed:

Je schrijft: " Bij me windows map op me D schijf is geen config file "  euh... staat je windows dan niet op de C-schijf/paritie?

Indien je Windows inderdaad op je D staat, zou ik al eens gaan kijken in de bios of die D dan als  het eerste opstartmedium nog wel staat aangegeven?

want blijkbaar wordt er naar dat pad op de C  gezocht.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Passer zei:

Indy,

 

welkom op PCH.

'k weet niet of ik je tot een oplossing kan brengen, maar 'k ga proberen- misschien zet ik anderen met mijn vragen in een richting naar een oplossing.

 

Goed:

Je schrijft: " Bij me windows map op me D schijf is geen config file "  euh... staat je windows dan niet op de C-schijf/paritie?

Indien je Windows inderdaad op je D staat, zou ik al eens gaan kijken in de bios of die D dan als  het eerste opstartmedium nog wel staat aangegeven?

want blijkbaar wordt er naar dat pad op de C  gezocht.

 

 

Naja het rare is me system 32 stäat op me c en me d schijf ik kan alleen niet met de dir command niet zien wat er daadwerkelijk in de c staat... hij zegt dat er nml backup en nog een back up in staat. En me lokale schijf c.. enzv alleen die kan ik helemaal niet meer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trek alle externe disks, usb,... eens los, ga dan naar je bios en maak eens een foto van de schijven die in je bootinstellingen getoond worden.

 

Ik begin het idee te krijgen dat je systeempartitie (nièt de partitie waar je windows op staat, wel die kleine systeempartitie(s) van 100 of 320 MB) brak is.

 

@ Stegisoft: wat bedoel  jij eigenlijk met   ' 😄'  ?  (ik vermoed je opstartpartitie, naar de Windows dus?)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je opstart in herstelmodus kunnen je harde schijven (en partities) een andere letter toegewezen krijgen dan je normaal gewoon bent. Je Windows staat dan dus niet op de C:-schijf. Dit zie je ook op je eerste foto.

Volg eens het stappenplan dat hier  (<klik!) beschreven wordt. (klik NIET op de reclame-banner in het eerste punt !)
Let vooral op de punten 5 en 6. Herhaal deze met verschillende letters, tot je de juiste gevonden hebt (waarschijnlijk E: zoals stegisoft al vermeld heeft). Ga dan verder met stap 7, waarbij je de D: vervangt door de zojuist gevonden letter.
 

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.