Ga naar inhoud

Hulp nodig bij samenstellen pc?


kennymax12

Aanbevolen berichten

bedankt :D

sorry, had deze lijst al eens gezien maar wist niet goed waar hem te vinden.

hier is hij dan:

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Spelen van games als battlefield 3, skyrim etc. Ook voor schoolwerk moet hij visual basic etc. kunnen draaien(wat mijn huidige pc al kan ... )
  2. Wat is mijn budget ? - Maximum 1000 euro, 50 euro meer of minder maakt niet uit.
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Liefst een samenstelling, als dit mogelijk is met mijn budget.
  4. Ga ik overklokken ? - Nee, is niet nodig.
  5. Ga ik later upgraden ? -Ja waarschijnlijk na 3-4 jaar.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Niet echt, ik moet niet het nieuwste van het nieuwste hebben.
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Neen.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Ja, liefst windows 7
  9. Ga ik zelf installeren ? -Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Nee, ik wil liefst zo weinig mogelijk besparen op graka en processor
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Ja, muis en toetsenbord.
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Moet niet uiterst stil, maar moet niet staan ratelen ook.
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?-Ik woon in België maar heb geen specifieke winkel in gedachten, ook al heb ik mijn lijst op azerty.nl al gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Heb je originele samenstelling wat aangepast. Processor, Windows, Assemblage, Videokaart, Harde Schijf, en randapparatuur heb ik behouden.

De SSD blijft dezelfde, maar is wel goedkoper dankzij een simpel pakket met weinig accessoires (heb je ook niet nodig), de behuizing is ook veranderd naar een Antec ONE, veel beter en ruimer dan de Cooler Master. Het geheugen wordt een setje Corsair Vengeance LP 8GB RAM, en de DVD-brander wordt de uitstekend geteste AD-7820S van Optiarc.

Het moederbord wordt de Gigabyte H77M-D3H, en de voeding heeft een upgrade gekregen naar de 600 watt variant voor toekomstige upgrades.

Ik raad je wel aan om nog iets door te sparen tot 1150,- zodat je een NVIDIA GTX 660 Ti als grafische kaart kan nemen, welke veel betere prestaties heeft en uitermate geschikt is voor een gaming-pc. De standaard processorkoeler wordt gebruikt, indien je dit echt stoort kan je 20 euro meer uitgeven voor een Cooler Master TX3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.