Ga naar inhoud

formulier openen maar alleen wanneer id van huidig formulier gelijk is gegevens tonen


j.snijder

Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maar nee.

Uw vrouwke is veel belangrijker dan wat dan ook.

Ik was ook aan het denken om een camper te kopen maar na mijn laatste vakantie besefde ik dat het weer niet zo evident is om met de camper op reis te gaan alhoewel ik de voordeel ervan wel ziet doch ook de nadelen.

Maar ik ben zelf ook de volgende week weekend ook weg op vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nadelen kleven er aan een camper niet volgens ons, je hebt je eigen huisje altijd bij je en in Europa kan en mag je vrijwel overal vrij staan, en dan bedoel ik ook vrij, bijvoorbeeld op of naast de mooiste stranden en natuurgebieden.

Wij zijn fervent wandelaars en natuurgenieters en maken dan ook veel wandelingen door mooie natuurgebieden, maken daarvan foto's en videofilms en dan is het handig als je alles in je huisje hebt en niet alles steeds in koffers mee moet slepen.

En in de avond lekker saampjes en gezellig in je knusse bedje duiken, das natuurlijk het tofste op de hele wereld :)

Gewoon kopen die camper :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet dat je zomaar overal mag staan met de camper.

Maar de nadelen zijn er ook: water, toilet enz.

Daarbij is het ook moeilijk om een camper te kiezen want de prijzen zijn erg verschillend.

Je hebt ervaring als je een camper koopt dan weet je perfect wat je moet kopen.

We wandelen ook graag in de natuur.

Onlangs nog in G.H.Luxemburg geweest.

Zo ben ik ook van plan om een fototoestel te kopen en ook dat is niet gemakkelijk om een keuze te maken.

Het zou niet te zwaar mogen maar toch iets van ver korter naar de lens brengen zodat je bijvoorbeeld een vogel kan zien op de foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach een camper van 15 jaar oud (de onze is bijna 25) kost niet veel en mits goed onderhouden gaat nog eens 20 jaar mee.

Een camera is een ander ding, ik ben zelf al jaren semi professioneel bezig met foto en sinds afgelopen weken ook met video (voorheen alleen als amateur) maar bij een camera komen veel zaken kijken.

Maak vooreerst een keuze of ge alles automatisch wilt (minder keuze over belangrijke zaken zoals belichting en zoombereik) of dat u oom zelf wilt bepalen van hoeveel belichting en scherpte een onderwerp nodig heeft.

Als je een digitale SLR camera koopt (spiegelreflex) weet je zeker dat je er alles mee kan wat noodzakelijk is om tot een professioneel resultaat te komen. Koop er dan gelijk een (gebruikte) lichtmeter bij, om zelf snel te leren wat belichting inhoud en wat je ermee kan bereiken.

Eenmaal aangeschaft (doe het vooral gebruikt op bijvoorbeeld marktplaats, dat scheelt een bom duiten) kan je altijd omzien naar een nog beter alternatief indien gewenst, ikzelf bezit 2 DSLR camera's van Canon met 10 en 12 Megapixel en ben er zeer tevreden mee, helaas kosten die zaken inclusief lenzen bijna net zoveel als een goede camper dus ja een keuze is dan moeilijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me afgelopen weekend voor video doeleinden net een paar Canon XL1 camera's aangeschaft, oude modellen maar de beeldkwaliteit is net zo goed als een moderne camera omdat het gaat om professionele camera's dus nu kan ik ook met de DV videocamera alles handmatig doen, dat geeft toch een beter resultaat.

Er een tas of koffer bijc=vinden is weer wat anders, ben al deze week aan het zoeken en zit nu de hele avond al op ebay te kijken maar zulke grote tassen maken ze niet :(

Ik ga overigens afsluiten over een kwartiertje en wens u een goede nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is de vernieuwde versie van de EOS 1000 waarmee ik destijds ben ingestapt.

Dit is een uitstekend toestel en u heeft er tevens de mogelijkheid bij om korte filmpjes te maken in HD, het mooie aan deze kit is dat er tevens een 300 mm tele-lens bij zit waarmee u echt uit de voeten zou kunnen als het gaat om onderwerpen dichtbij te halen.

Mocht u desondanks toch te weinig tele denken te hebben kunt u er voordelig een korte converter bij kopen (rond de 30 euro) op e-bay waarmee u tot 600mm tele kunt komen.

De 300 samen met deze camera zal u echter voldoende beeldgrootte geven ben ik van mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb vanavond uw laatste voorstel in de dB toegevoegd en het werkt volgens mij zoals ik het graag wilde.

De layout heb ik inmiddels naar een finale versie omgezet en ben bezig met het aanvullen van de laatste tabbladen die er nog in moesten.

U kunt het laatste werk ophalen van hier: WerKopie 17-09-2012 werkstuk003 - kopie.zip downloaden

Nu beschikt u over de bijgewerkte versie, vanaf morgen zal ik weer proberen verder te gaan werken aan de dB en hoop dat u me weer terzijde wilt staan met raad en daad :)

groetjes, Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.