Ga naar inhoud

formulier openen maar alleen wanneer id van huidig formulier gelijk is gegevens tonen


j.snijder

Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hahahaha maar nee toch ik ben niet gek :) noch levensmoe ;)

Ik worstel nog even met hoe ik die gezondheidspage wil zien, een apart popup formulier is het meest voor de hand liggend zo kan ik dan als ik het oproep zien welke ziekten de vis heeft gehad (of verwondingen)

Zoals het nu is met die formulier onderaan de populatie form word voor de normale schermen een crime vanwege het scrollen.

Nog enige idees waar ik naar zou moeten kijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben wat onduidelijk misschien.

In formulier KoiPopulatie staan alle koi die in een vijver zitten (ben vergeten toe te voegen welke vijver maar dat komt later)

Maar daaronderaan zie je ook een formulier Gezondheid, daar zijn we al eens mee doende geweest en je raadde me aan om dat op een popup formulier te doen geloof ik maar ben even vergeten hoe.

Daar ben ik mee stoeien maar goed gaat het nog niet, ik snap nog steeds niet hoe je een formulier opent dat alléén maar geld voor die vis waarvan dat form geopend is, dus ben mezelf aan het stressen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor deze late bericht daar ik naar de zee ben geweest en een flinke achterstand moest halen.

WerKopie 27-09-2012 werkstuk003 - kopie.accdb downloaden

Ik heb een qeury (Gezondheid_Q) gemaakt en je kan daar zien dat ik het gekoppelt had aan koigegeven_F

Gezondheid_F is gekoppeld aan Gezondheid_Q

In koigegeven_F heb ik een knop gemaakt.

Het werkt enkel in vijvergevens_F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach mijn beste ik ben je zeer dankbaar voor je werk, ik was zelf ook even vandaag met wat anders doende, mijn camera's voorzien van wifi en dus ben ik ook de dB even vergeten.

Ik was nog niet veel verder gekomen dan piekeren en proberen iets met afhankelijke form te doen maar kom er nu even niet aan toe, moet morgen die camera's klaar hebben voor een test shoot waarbij ik mijn tablet wil koppelen aan de camera's.

Van zodra ik morgen klaar ben zal ik verder gaan met de werkzaamheden aan de dB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je keurige oplossing bekeken en dit kon ik dus niet voor elkaar krijgen omdat ik niet aan een querie gedacht heb omdat ik daar dus niet veel van snap, maar dit is werkelij mooi te noemen.

Ik was nog even bezig geweest om het voor elkaar te krijgen dat ook automatisch het KoiId wordt ingevuld bij het geopende gezondheid formulier want dat doet hij niet vanzelf en ik kan de form dus niet afsluiten, de sleutel is immers leeg/nul en dat accepteerd access niet.

Morgen kijk ik even of ik met een frisse kijk er wel uit kom.

Ik ga nu slapen, ik zie meer queries dan me lief is nu :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.