Ga naar inhoud

Blauwe balk vanonder in de weg


pc-rookie

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb een probleem met mijn blauwe (taal-?)balk beneden aan het scherm.

Als ik op facebook ga, en ik wil met iemand chatten, komt die balk voor het gesprek.

Ik kan dus eigenlijk het einde van mijn pagina's niet meer fatsoenlijk bekijken, weet iemand welke instelling of wat dan ook veranderd moet worden?

Danku!

:-)

p.s: ik heb een foto erbij gezet, daar zie je een facebook gesprek waarop ik niet kan antwoorden omdat de blauwe balk in de weg zit.post-37481-1417705061,336_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik zit op het einde van mijn pagina en kan niet nog meer naar onderen.

opeens heb ik nog veel meer problemen, mijn chat op facebook is weg, ik kan mezelf nietmeer afmelden op de pc zelf, ik kan hem nietmeer opnieuw opstarten, en als ik in slaapstand ga en hem opnieuw 'opstart' dan gaat hij automatisch naar mijn account terwijl ik vroeger eerst nog mijn wachtwoord moest ingeven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsklik op de taalbalk (waar NL staat) en kies "Taalbalk verbergen".

De instellingen van de taalbalk kan je ook als volgt instellen:

- ga naar Configuratiescherm

- klik op de groene tekst "Klok, taal en regio" aan de rechterkant

- bij "Land en taal" klik je op "Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen"

- kies dan de tab "Toetsenborden en andere invoertalen"

- klik op "Toetsenborden wijzigen"

- ga naar het tabje "Taalbalk"

Volgens mij is het niet de taalbalk die problemen geeft, ik denk gewoon dat je de taakbalk hebt vergrendeld. Rechtsklik ergens op een leeg gedeelte op de taakbalk en kies "Taakbalk vergrendelen" zodat deze UITgevinkt staat. (zodat er geen vinkje voor staat)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

een vraagje,

die balk beneden, is dat de taalbalk?

Want ik denk niet dat we de juiste balk voorhebben :)

heb je de foto gezien die ik erbij heb gezet? het is die balk wat problemen geeft..

Dat is de taaKbalk. Volg de blauwe tekst in bericht 4 en test de oplossing uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.