Ga naar inhoud

HPProductAssistant


evriens

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had je al geantwoord :) Het is gelukt met het uitvoeren van Hijackthis.exe en heb de items die je collega had aangegeven aangevinkt en die zijn verwijderd, maar HPProductAssistant is nog steeds niet te vinden.

Je collega sprak ook nog over de registry opruiming in CCleaner (zie zijn bericht) :

Vooraleer ik alles in de registry van CCleaner herstel, wil je aub even kijken? Heb een prtscrn bijgevoegd met bijna alle fouten. Er zijn alleen nog een paar schermen extra van de deinstallatiefouten die ik niet meer heb bijgevoegd. Mag ik wel echt alles herstellen? En mag ik alles links ook aanvinken? Bedankt !!!

Printscreen registry.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alle fouten hersteld in CCleaner en heb ondertussen terug opgestart, maar nog steeds het probleem met de HPProductAssistant ... Moesten jullie nog een andere manier vinden ... laat maar weten. Indien niet : HEEL HARTELIJK BEDANKT voor alle hulp!!!! Ondertussen heb ik toch m'n PC al kunnen opschonen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost! Ik heb naast die 2 ook nog "HP Image Zone" moeten uitvinken want daar zat het wel degelijk in (had dit effe getest door die te openen en die Product Assistant werd onmiddellijk opgestart. Bedankt voor alle hulp, zal aanduiden dat het opgelost is! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.