Ga naar inhoud

USB-apparaten werken niet


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Ik begin nu ook met m'n geluid problemen te hebben... Vaak willen youtubefragmenten wel afspelen, maar krijg ik geen geluid te horen... Het is ook zo op twitter en facebook...

En de laatste dagen krijg ik vaak de vraag of ik jusched.exe (of zoiets) dingen wil laten aanpassen, en ik weet ook niet goed wat ik daarmee moet doen...

Hopelijk geraakt alles opgelost...

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hoe lang heb je al dit probleem? Indien het nog niet zo lang aanwezig is zou ik opteren om terug te schakelen naar een Windows herstelpunt. Dit zou je probleem kunnen oplossen.

Hoe je een herstelpunt kan terugzetten lees je hier.

Heb je al lange tijd last van het probleem (lees: herstelpunt gaat niet ver genoeg terug) of ondervindt je problemen, dan vernemen we dit hier wel ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere mogelijke oplossing is het installeren van het Win 7 service pack 1 en de andere windows updates.

Je kan het Service Pack 1 downloaden op deze pagina.

Klik op doorgaan en volg de instructies.

Je moet het bestand windows6.1-KB976932-X64.exe nemen.

Na de download dubbelklikken op het bestand om de installatie te starten.

Waarschijnlijk zal windows vragen de pc herstarten na de installatie van het service pack.

Als het niet gevraagd wordt, herstart dan zelf de pc.

Ga dan naar configuratiescherm - windows updates.

Klik op zoeken naar updates en installeer de aangegeven updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Wat dat Service Pack betreft, kan ik daarmee bestanden verliezen? Kwestie van zeker te zijn...

De problemen zijn al lang aan de gang... Ik heb ondertussen ooit zelfs mijn PC terug naar de fabrieksinstellingen gebracht, in de hoop de problemen met mijn sd-kaartje te kunnen oplossen, maar dat baatte niet...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Op een andere PC heb ik het nog niet geprobeerd...

Maar als ik het kaartje in mijn fototoestel laat zitten, en het fototoestel via de usb-kabel met de PC verbind, lukt het wel.. Ik kan ook perfect foto's nemen of wissen met m'n fototoestel, dus 't zou mij verwonderen als 't probleem bij m'n sd-kaartje te zoeken valt...

Mijn mini SD-kaartje (met adapter) van mijn GSM kan trouwens ook niet gelezen worden in die computerpoort, maar werkt wel in m'n GSM...

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.