Ga naar inhoud

Pc start soms niet op


supernikje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Sorry voor het late antwoord, maar ik heb de USB-stick eventjes niet in mijn bezit gehad daar hij gebruikt werd voor de muziek op ons trouwfeest.

Hij is alvast bij mijn moeder terecht gekomen en zij heeft hem gisteren aangesloten op haar PC (voor het opstarten) : haar PC startte zonder problemen op.

Ik denk hem deze week terug in mijn bezit te hebben en ga dan eens uittesten of hij bij ons op de PC bij elke usb-ingang hetzelfde probleem geeft bij opstarten.

M.v.g. Supernikje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb de USB-stick (merk Kruidvat) opnieuw getest op de twee verschillende usb-poorten van mijn PC : bij beide poorten start de PC niet op.

Met de andere USB-stick (merk Nano Pro) geen probleem.

De PC van mijn moeder startte wel op met de probleem-usb-stick in de poort.

Wanneer de PC aan staat en ik daarna de USB inschakel is er geen probleem.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late antwoord, maar ik heb de USB-stick eventjes niet in mijn bezit gehad daar hij gebruikt werd voor de muziek op ons trouwfeest.

Alsnog gefeliciteerd met je huwelijk. Maak er een mooie lange rit van en op naar het zilveren jubileum :-)

Kan je eens in het bios kijken hoe de opstartvolgorde is ingesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:top: Bedankt voor de felicitaties Kweezie...

Ik ga dat seffens eens proberen na te checken en laat het jou weten.

Toch raar dat hij dit dan niet bij elke usb doet, maar het is mss mogelijk dat de probleemstick usb 3.0 is : dat weet ik niet meer, heb de handleiding die erbij hoorde ergens weggelegd en vind ze momenteel niet terug :argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben onder "Advanced Bios Features" gaan kijken (hoop dat dit de juiste plaats was :-)) en merkte toch iets raars op :

First boot device [floppy] --> er staat nochtans geen floppydriver op mijn PC

Second boot device [naam van cd&dvd-speler]

Third boot device [Hard Disk]

De usb-poorten staan alvast niet voor de harde schijf om op te starten, wel de floppy & de cd&dvd-driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.