Ga naar inhoud

Volledige backup naar evxterne schijf


hugodaamen

Aanbevolen berichten

Externe schijf geformateerd, zoals omschreven.

Daarne backup weer opgestart; weer 100% completed, maar coanstateerd wel een fout!!!Na backup is nog 250GB van de 298GB beschikbaar !!!???

Inhoud externe schijf: All CRC CRC bestand (62020KB)-BASE INP INP bestand (48.347KB)-BASE XML bestand (1 KB)-Dell XML bestand (1KB)-Desc Tekst (1KB) en BASE_0000:INP t/m BASE_0075.INP.

Wat nu ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begonnen met downloaden van EaseUS Todo Backup. geinstalleerd op mijn computer.Externe schijf geformateerd.

Toen sysyem backup gestrt in EaseUS Todo Backup. Ik kon echter (volgens mij !) niet aangeven dat de backup naar de externe schijf moest. Backuo kwam dus op de schijf van mijn computer in de map My Backups.

Backup was succesfull !!!!!!!Daarna deze backup middels kopieen overgezet naar externe schijf. Eo ook dat ging goed !!!!!

Is er nog een mogelijkheid direct te backuppen naar de externe schijf ????

Maar ik heb in ieder gevak weer een kopie van mijn systeem !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de handleiding gevolgd had, kon je zien waar ergens tijdens de installatie je de locatie kan aanduiden waar de backups terecht moeten komen.

post-23245-1417705079,9144_thumb.png

Maar ook achteraf kan je de locatie aanpassen.

In het eerste venster dat je krijgt na het klikken op Backup-> Data Backup( File, Disk/ Partition) kan je die bestemming nog aanpassen door op het mapje te klikken zoals hieronder weergegeven.

post-23245-1417705079,9627_thumb.jpg

Maak je gebruik van de functie systeembackup ziet het ongeveer het zelfde uit:

post-23245-1417705080,003_thumb.jpg

Neem ook de handleiding eens door wat betreft het aanmaken van een emergency Disk, is toch ook wel belangrijk dat je die aanmaakt.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begonnen met downloaden van EaseUS Todo Backup. geinstalleerd op mijn computer.Externe schijf geformateerd.

Toen sysyem backup gestrt in EaseUS Todo Backup. Ik kon echter (volgens mij !) niet aangeven dat de backup naar de externe schijf moest. Backuo kwam dus op de schijf van mijn computer in de map My Backups.

Backup was succesfull !!!!!!!Daarna deze backup middels kopieen overgezet naar externe schijf. Eo ook dat ging goed !!!!!

Is er nog een mogelijkheid direct te backuppen naar de externe schijf ????

Maar ik heb in ieder gevak weer een kopie van mijn systeem !!

Waarschijnlijk zit de oorzaak van de mislukte backups dus in het backup programma van Dell zelf.

Je hebt nu een bruikbaar (en gratis) alternatief en je kan weer backups maken.

Met de toelichting van Clarkie kan je nu ook de backup rechtstreeks naar de externe schijf wegschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.