Ga naar inhoud

virus


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja ik heb het zojuist getest met Mozilla Firefox en Google Chrome en bij beiden heb ik het probleem. Zou de browsers opnieuw installeren misschien helpen?

Wordt je ook met Internet Explorer doorverwezen?

Ga naar de map C:\windows\system32\drivers\etc en open het bestand hosts met kladblok.

Voeg helemaal onderaan volgende lijn toe.

127.0.0.1 www.ihavenet.com

Sluit het bestand en laat toe dat de wijzigingen worden opgeslagen.

Als je hierbij foutmeldingen krijgt, plaarts dan de volledige tekst hier van in een volgend bericht.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met internet explorer heb ik het nog niet uitgetest.

Ik heb het bestand proberen aanpassen maar hij geeft de volgende foutmelding :

C:\windows\system32\drivers\etc\hosts.txt

U hebt niet de juist machtiging om bestanden op deze locatie op te slaan. Neem contact op met de beheerder om de juiste machtiging te krijgen.

En dan krijg ik de keuze om het op te slaan in 'Mijn documenten'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is gelukt maar ik word nog steeds doorverbonden (wel een volledig witte pagina, dus ik zie de site niet meer). Ik word ook niet altijd meer doorverbonden, 1/20 keer. Het blijft dus wel irritant.

In de map hosts, zou ik dat aanpassen naar http://www.ihavenet.com/?search=&n=1347367219/, want ik word naar dat adres doorverwezen.

aangepast door Yabui
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.