Ga naar inhoud

virus


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

[h=1]Internal Server Error[/h] The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@esagelab.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Ik krijg dit te lezen als ik op de link druk. Misschien is het omdat ik in het buitenland zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download RootkitRevealer.

Unzip het en dubbelklik op RootkitRevealer.exe.

Wacht een 10 - 15 seconden en klik dan op de scan-knop.

Tijdens de scan doe je niets op de computer. Wacht tot RootkitRevealer klaar is.

Wanneer het tooltje klaar is ga je naar 'File' en kies je voor 'Save'.

Het log van RootkitRevealer wordt nu opgeslagen.

Post de inhoud van dit logje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download GMER Rootkit detector

  • Bewaar het op een veilige plaats en pak het uit naar je bureaublad
  • Verbreek je internetverbinding en sluit ALLE programma's
  • Er is een kleine kans dat tijdens het runnen van deze applicatie de computer uitvalt, dus zorg dat je al je werk hebt opgeslagen
  • Dubbelklik gmer.exe en selecteer de “rootkit tab” > klik “scan”
  • Als je een waarschuwing krijgt over "rootkitactiviteiten" en als er wordt gevraagd om toestemming voor de scan geef OK
  • Klik rootkit tab en klik scan
  • als het scannen klaar is klik je copy
  • Open notepad en copy/paste de tekst
  • Herstel je internetverbinding en post de tekst in je volgende antwoord.

Plaats de uitslag van Gmer aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle methoden om deze \\.\PhysicalDrive0 Ontdekt: Heuristic.Possible.MBR.Rootkit!E1 melding te bevestigen of te verwijderen, hebben momenteel geen enkel resultaat gehad. Wat erg vreemd is ... en inderdaad de vraag oproept of je PC nog wel degelijk besmet is of het hier eerder om een "valse positieve" gaat ? Heb je ergens in de werking van de PC nog merkbare problemen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste 2 weken heb ik al 4 bluescreens gehad wat ik vroeger nooit had. Voor de rest heb ik weinig problemen met mn laptop. De batterij valt sneller uit maar volgens mij ligt dat niet aan die virus..

Moet ik eigenlijk nog iets doen met GMER remover? Ik kan die file verwijderen of is die file niet kwaadaardig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al de gebruikte tools (ook GMER, dus) mag je gewoon verwijderen. Voor de BSOD's mag je dit eens doen :

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

string : IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

code : 0x0000000a

driver : ntoskrnl.exe

parameter 1 : 00000000`00000000

parameter 2 : 00000000`00000002

3 : 00000000`00000000

4 : fffff800`02c8a442

De gegeven zijn allemaal hetzelfde bij elke bluescreen

Datums wanneer ik bluescreen heb gehad :

17/09

13/09

11/09

6/09

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.