Ga naar inhoud

virus


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je kan dit doen via apparaatbeheer.

Open het apparaatbeheer en dubbelklik op de gewenste component.

Klik dan op stuurprogramma bijwerken en laat op internet zoeken naar updates.

Doe dit voor de volgende componenten.

Beeldscherm adapter (= grafische kaart)

audio (= geluidsdriver)

Lan en Wlan ( netwerkdrivers)

de usb controllers

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Late reactie maar ik zit nu in het buitenland voor mijn studies en ik kom niet veel online.

Alles zou up-to-date moeten zijn. De laatste tijd valt mijn laptop héél snel uit, vroeger kon hij makkelijk 3 uur mee maar nu valt hij al snel na een kwartier uit... Misschien iets te maken met die virus?

Ik zou hem mss graag formateren of eens binnensteken bij de computerwinkel maar ik zit tot januari in het buitenland :s Jullie nog suggesties voor het probleem op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat een systeemcontrole iets verbeterd.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeerd maar het is niet gelukt omdat ik het op een cd moet branden ? Deze week heb ik geen cd liggen , volgende week komen mijn ouders en kan ik vragen of ze er 1 meedoen of is er een andere mogelijkheid zonder een cd te gebruiken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.