Ga naar inhoud

nieuwe harddisk geplaatst


Nel47

Aanbevolen berichten

Hallo lieve mense,

Ik ben nu ingelogd met een pc die kapot was, teruggestuurd en een nieuwe harde schijf geinstalleerd. Moest alles zelf opnieuw installeren, maar volgens mij zijn er toch bepaalde dingen die niet goed lopen.

Zou graag geholpen worden om eventuele fouten eruit te halen.

Alvast bedankt!

Groetjes Nel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Nel,

Dus je hebt alles (Windows enz.) zelf terug moeten installeren?

Wat werkt er zoal nog niet?

Heb je alle drivers al geïnstalleerd?

Je kan dit zo controleren:

- Klik met de rechter muisknop op Computer

- Kies daar voor Eigenschappen (onderaan de lijst)

- Je krijgt nu een kadertje met wat algemene gegevens van je pc.

- Kllik nu links op je scherm op Apparaatbeheer

Staan er ergens gele uitroeptekens naast een van de apparaten?

Zo ja, geef dan het exacte merk en model van je computer en welke bits versie je Windows heeft (x64 of x32).

Dan kunnen we je de juiste links waar je je drivers kan downloaden opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedere keer als ik afsloot moest ik zo lang wachten, want hij was aan het installeren, iets van 12 dingen, weet niet meer hoe dat heet, want het is nu weg, ook met opstarten kreeg ik dat, dacht dat dat niet goed was. Java en flashplayer staan er nog niet op, maar ik zie dat ik ze nu kan downloaden, dus ga ik dat maar doen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het installeren bij het afsluiten en opstarten zul je de installatie van updates bedoelen vermoed ik.

Verder hoort er nog een antivirus, een PDF reader en verder de programma's die je gebruikt.

Let wel op bij de installatie dat je eventuele toolbars uitvinkt voor je de installatie aanvat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoelde ik ook.

Verder heb ik AVG erop, die heb ik ooit gekocht, dus heb kunnen registreren.

PDF Reader heb ik nog niet. Office ook niet, maar die moet je kopen, dat doe ik niet, veel te duur, die is niet gratis te downloaden helaas.

Toolbars heb ik verwijderd, want Java of Flashplayer, weet het even niet meer, deed dat automatisch, had ook google chrome, beide verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.