Ga naar inhoud

Geluid


ricardo425

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja het gaat hier over een desktop. De fiches zijn goed ingeplugd.

Zelfs de luidsprekers van mijn scherm geven geen geluid.

Rechts onderaan het scherm naast het uur en datum staat de luidspreker met een rood kruis aangeduid.

Ik heb geen andere luidsprekers om te testen. Zelfs wanneer mijn koptelefoon is ingeplugd, geen geluid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je recent een herinstallatie van Windows uitgevoerd?

Je geluidskaart kan ook defect zijn.

Voer onderstaande eens uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steekt het stekkertje in de groene aansluiting zoals hieronder weergegeven?

post-23245-1417705101,3319_thumb.png

Gebruik je de aansluitingen aan de achterkant van de pc of heb je ook een aansluiting aan de voorkant?

Als je de boxen van je scherm wil gebruiken, heb je dan ook gecontroleerd of bij geluid de juiste luidsprekers geselecteerd zijn?

Kan je de geluidsboxen op een andere pc of laptop testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stekkertje zit in het groene (bij mij is dat het middelste).

Ik gebruik de achterkant van de pc. De externe boxen zijn aangesloten vooraan aan het scherm.

En hoofdtelefoon kan ik aansluiten vooraan aan de pc.

Zo is alles aangesloten geweest en heb ik nooit problemen gehad, tot deze week.

De boxen kan ik testen op een andere pc, maar dat zal maar morgen zijn bij mijn zoon.

Nu zijn de boxen ontkoppeld en is het scherm alleen aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.