Ga naar inhoud

Verzoek om hulp


Aanbevolen berichten

Instructies rond CCleaner opgevolgd en schoonmaken en zoeken naar registerfouten meermmals herhaald. Bleek wel in beide gevallen na eerste keer geen nieuwe resultaten meer op te leveren.

Poging tot installatie van de twee updates opnieuw mislukt (!!).

Heb daarna nog eens m.b.v. CCleaner "Gereedschap" de map .Net Framework 1.1 geprobeerd te deinstalleren. Maar opnieuw komt het bericht dat dit niet gaat omdat Windows Installer niet juist geinstalleerd zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Telkens als ik via "zoeken" iets met Framework 1.1 ingeef, kan ik niets vinden.

Alleen bij zoeken met input "Micrsoft .Net", vindt ik in de map C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework de verwijzingen naar deze map V1.1.4322. Zie bijlage.

post-38457-1417705176,5034_thumb.jpg

Is dit misschien iets?

Let wel: de updates die maar niet willen lukken zijn bedoeld voor ....Framework 1.1 SP1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar ze waren wel nog automatisch aangeboden. Dat zijn ze trouwens nu nog steeds.

Ik heb daarom nog even gecontroleerd bij Microsoft Update welke updates voor mij nog essentieel zijn, en dit is het resultaat:

Essentiële updates

Microsoft Windows XP

toc_collapsed.gif KB2656370: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 1.1 SP1 op Windows XP, Windows Vista en Windows Server 2008 x86

toc_collapsed.gif KB2656353: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 1.1 SP1 op Windows XP, Windows Vista en Windows Server 2008 x86

aangepast door Genhout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.