Ga naar inhoud

Flash Player nodig op samsung tab2


audreyhe

Aanbevolen berichten

Mijn dochter wil gebruik maken van een website om te oefenen voor school, maar na aanmelden krijg ik de melding dat 'flash player' vereist is. Hoe kan ik dit oplossen? Ik dacht dat dit gewoon op te lossen was door een of andere 'app' te downloaden, dat volgens mij flash players zijn. Maar dit is telkens mislukt, want hij doet het nog niet.

Wie kan me zeggen hoe ik dit kan oplossen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook de tweede link in bericht 4 door genomen?

Ga eens naar deze link, je vindt er de apparaten waar flash player op werkt.

Die van jouw staat er niet tussen.

Ook staat er te lezen dat vanaf android 4.0x geen ondersteuning is.

Welke browser gebruik je?

Misschien dat het met een andere browser wel werkt????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adobe heeft besloten om Flash voor mobiele apparaten (waaronder Android) helemaal te stoppen en geen verdere ondersteuning meer te bieden, met de reden dat er intussen al betere alternatieven zijn voor Flash, zoals HTML5. Het zal dus stilletjesaan verdwijnen, downloaden zal waarschijnlijk niet meer mogelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik ben echt een leek. Welke browser ik gebruik?

Als google een browser is, dan gebruik ik google. Zou er buiten die html5 geen andere oplossing zijn? Had html5 al eens gedownload, maar toch vraagt die naar de laatste flash player. Is er een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HTML5 kan je niet downloaden, dat is een standaard voor een webcode die je tegenkomt op het internet. Er zijn helaas geen andere oplossingen. De officiële HTML5 downloaden is onmogelijk, aangezien dit standaard aanwezig is.

Als die website nog steeds vraagt naar Flash Player is die eigenlijk verouderd en zou ondersteuning voor HTML5 moeten bieden.

Via deze link kan je echter een 'ommeweggetje' maken en Flash toch nog downloaden. Let op, deze link zal niet altijd blijven bestaan, en is enkel geldig voor Android toestellen t.e.m. 2.3.6. Android Ice Cream Sandwich 4.0 of Jelly Bean 4.1 worden dus niet meer ondersteund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.