Ga naar inhoud

Geforce GTX 660


plorax

Aanbevolen berichten

Hey

Ik heb deze week een nieuwe grafische kaart gekocht. De MSI Geforce GTX 660.

Tijdens het gamen loopt mijn spel vast. Dat kan na een paar minuten of na 30 minuten spelen. Het probleem is opgedoken sinds ik een nieuwe grafische kaart heb.

Soms krijg ik deze error post-38603-1417705120,5119_thumb.jpg

Hopelijk kan er mij iemand helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Johan

Ik heb de instellingen ook al eens verlaagd, maar dan loopt het spel nog steeds vast. Ik heb wel gemerkt dat het langer duurt dan.

Zou het te maken kunnen hebben met de temperatuur van mijn grafische kaart? Als ze boven de 50 graden komt loopt het spel meestal vast. Maar als ik kijk bij de specs van de grafische kaart staat er dat ze tot 95 graden kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik toch dat een bios update van uw mobo een oplossing kan zijn.

Heb onlangs ook een probleem gehad dat mijn pc op 52 graden na stressen uitviel.

Na bios update was het opgelost.

De temperatuur uitlezing was opeens lager van mijn cpu en komt nu maar tot 42 graden op volledig stressen van de pc met een prog zoals heavyLoad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Johan

Ik heb heavylood ook eens laten draaien bij mij en mijn temperatuur van me cpu was gemiddeld 51 graden. Daarna heb ik een BIOS update gedaan zoals je aanraadt. Als ik toen heavyload opnieuw laat draaien is mijn temperatuur gelijk gebleven. Ik heb dan nog eens een game gestart en die is na enige minuten uitgevallen. Toch bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de specificaties van je computer?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Ook belangrijk: Welke voeding (merk, type + wattage) heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.