Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo

ik denk dat iemand bij mij op skype een lid van anonymous is en ik wil dit zeker weten

voordat ik dit ga melden maar als ik het wil gaan melden is er ook een weg om dit

anoniem te doen. mijn vraag is ook hoe herken ik hem als een iemand van anonymous

zonder beeld alleen via audio alvast bedankt.

poonkje112

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarom vraag ik het juist ik zou vertellen waarom ik hem verdenk dat hij een iemand is van anonymous : hij heeft een profielfoto op skype met het logo en hij zegt steeds als ik hem ban op mijn minecraft server dan gaat hij mij ddos'en en ervoor zorgen dat ik geen internet meer heb en het ergste is hij heeft mijn ip aderes dus dit zijn de punten waarom ik hem verdenk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf het een beetje een vreemd verhaal vinden. Anonymous houdt zich - als organisatie - niet meteen bezig met het lastigvallen van individuele PC-gebruikers. Nu kan iedereen natuurlijk een logo van Anonymous of een nickname in die zin aanmaken (ook jij kan dat als je wil ergens plaatsen) ... en doen alsof. Zo zijn er al heel wat voorbeelden geweest van misbruik van deze naam om indruk te maken op de tegenpartij. 100 % zeker ben je natuurlijk nooit ... maar zou me er toch niet al te veel zorgen over maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.