Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik kan niks opslaan op mijn computer, krijg altijd een kader waar instaat, onvoldoende schijfruimte station C (is 14.6 GB)groot. ik heb ook een station D (175 GB) maar op D kan ik niks opslaan. kan iemand mij helpen, ik kan wel niet veel van computer.MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start en klik met je rechtermuisknop op Computer,in het scherm dat verschijnt kies je Beheren.

Klik nu op Schijfbeheer,maak van het scherm dat dan opent eens een afbeelding (Hier een handleiding hoe je gebruik maakt van het knipprogramma)en voeg die toe als bijlage aan je volgende bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt word hier zeer duidelijk uitgelegd.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet gelukt dit krijg ik in een schermpje : rode x:kan het bestand c:/ Programdata/microsoft/windows/startmenu/programs/administrative tools/computer management.Ink niet vinden. controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw;

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het geknipt en wil het opslaan en dan als bijlage hier opzetten, maar als ik het op sla krijg ik een lege blad. ikheb alleen word pad op computer heb daar ook geprobeerd om bestand op te plakken is gelukt maar slaat lege blad op in documenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het geknipt en wil het opslaan en dan als bijlage hier opzetten, maar als ik het op sla krijg ik een lege blad. ikheb alleen word pad op computer heb daar ook geprobeerd om bestand op te plakken is gelukt maar slaat lege blad op in documenten.

Heb je de aangeboden handleidingen in bericht 2 goed gelezen? Je moet op de woordjes "hier" klikken om de handleiding te krijgen.

- Dit is de handleiding van het knipprogramma: http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-maak-ik-een-printscreen-met-32946/ (klik op de bruine tekst en lees de handleiding volledig)

Als het niet lukt met het knipprogramma, staat er onderaan in de handleiding ook hoe je hetzelfde kunt doen met het programma Paint.

- Dit is de handleiding die zegt hoe je een bijlage moet toevoegen aan je bericht: http://www.pc-helpforum.be/f175/hoe-plaats-ik-een-bijlage-onder-33011/

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we het op de klassieke manier trachten te verkrijgen.

Klik gelijktijdig op de AltGr en de PrtScn toets en open vervolgens het programma Paint,klik daar op het icoon Plakken.

Nu verschijnt je screentje in Paint,klik nu op het het icoontje dat eruit ziet als een discette (is gelijk aan Opslaan) en kies daar een naam en plaats waar je het wil opslaan.

Als dat is afgerond dan voeg je hier die afbeelding toe zoals eerder aangegeven.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens uit als dit moest lukken.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.