Ga naar inhoud

Word reageert niet meer bij opslaan als


MariaC

Aanbevolen berichten

Ik heb Vista ultimate 32 bit en had daarop Office 2007. De laatste maand had ik het probleem dat als ik een document had gemaakt of aangepast in Word bij het opslaan de boodschap kreeg dat het programma niet meer reageert en vervolgens werd het programma gesloten, met de boodschap dat het probleem werd doorgegeven aan office. Nu heb ik onlangs Office 10 aangeschaft, ik dacht als ik die installeer ben ik wellicht van het probleem af, maar nee helaas, zelfde probleem. Na zoeken op deze website heb ik CCLEANER geïnstalleerd en laten draaien, maar dat heeft helaas ook niet geholpen. Wat nu, weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar het Configuratiescherm:

Startknop / Configuratiescherm / Programma's en onderdelen.

Rechtsklik op Microsoft Office 2010 en kies Wijzigen. Daarna klikt u op Herstellen en volg de procedure.

Zorg er ook steeds voor dat je slechts één Office versie installeert! (dus oftewel Office 2007 of Office 2010, verwijder in Configuratiescherm de versie die u niet meer gebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar het Configuratiescherm:

Startknop / Configuratiescherm / Programma's en onderdelen.

Rechtsklik op Microsoft Office 2010 en kies Wijzigen. Daarna klikt u op Herstellen en volg de procedure.

Zorg er ook steeds voor dat je slechts één Office versie installeert! (dus oftewel Office 2007 of Office 2010, verwijder in Configuratiescherm de versie die u niet meer gebruikt)

Ik heb deze oplossing uitgeprobeerd en herstellen gekozen voor office, dat ging allemaal goed, daarna herstart, maar het probleem was helaas niet opgelost (ik heb het nagekeken maar ik heb inmiddels alleen office 10 op de computer). Ik heb ook al eens heel office verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft hetzelfde, wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Normal.dot verwijderen:

Klik in deze link op de grote knop "Fix-IT" om normal.dot te verwijderen. Deze knop staat halverwege de webpagina. Als alles goed verlopen is, herstart je de pc.

Treed het probleem nog op? Ga dan naar 2:

2.

Verwijder Office 2010 via onderstaande link (Fix-IT). Herstart de pc en installeer Office 2010 opnieuw.

http://www.pc-helpforum.be/f207/office-2003-2007-2010-verwijderen-hoe-33977/

Herstart de pc.

Treed je probleem nog steeds op? Ga dan naar 3:

3. Schakel de add-ins uit.

Hier lees je hoe dat moet: http://www.pc-helpforum.be/f287/word-2007-2010-start-niet-meer-33038/

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. heb ik gedaan, Fix-it gedraaid en computer geherstart, probleem is er nog

2. heb ik al eens eerder gedaan: via configuratiescherm office helemaal verwijderd (dat lukt ook) en daarna opnieuw geinstalleerd, probleem is er nog

3. Heb ik ook gedaan, er zijn geen add-inns aan, probleem nog niet opgelost.

4. Ik heb ook de printer voorkeur gewijzigd naar Windows XPS document writer

Zou het kunnen dat het probleem niet in office zit maar bv in Windows Vista?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt office 2007 op je PC staan gehad, misschien zijn er daar nog resten van achter gebleven?

Ga naar deze link en probeer de fixit, neem ook methode 4 eens door en kijk of er nog mappen handmatig verwijderd moeten worden.

Voer dan de volledige verwijdering voor Office 2010 ook uit, zoals beschreven in deze link.

Zorg ook dat alle mappen verwijderd zijn, zie methode 4.

Voer dan cclaener uit, je mag de controle blijven herhalen tot er geen fouten meer gevonden worden.

Herinstalleer dan Office 2010.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.