Ga naar inhoud

odil

Aanbevolen berichten

> c:

>> Documents and Settings

>>> {Your User Name}

>>>> Application Data

>>>>> AVGTOOLBAR

Enig probleem is dat ik daar geen map kan vinden van AVG ?

Ik heb ook al op het net gezocht naar een oplossing en telkens moet ik naar die map toe, maar ik kan hem niet vinden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zou er toch moeten zitten, dat kan niet anders. Waarschijnlijk zit ze onder de verborgen mappen. Ga naar Start; instellingen; configuratiescherm; mapopties; weergave; klik op verborgen bestanden en mappen weergeven.

PS: Dit heb ik gevonden bij de website van AVG Grisoft:

1199:

AVG Security Toolbar - how to delete history

The AVG Security Toolbar history is stored in the "COMBOSEARCH.acs" file.

If you like to delete the history, you can simple delete this file manually.

The file can be found here*:

1. Windows 2000, XP

My computer -> c: drive -> Documents and Settings -> <user_name> -> Application Data -> AVGTOOLBAR

2. Windows Vista

Computer -> c: drive -> Users -> <user_name> -> AppData -> AVGTOOLBAR

* Note: Some folders could be hidden by default Windows settings. This can be changed in: START > Settings > Control Panel > Folder options > Now click on the View tab and enable the Show hidden files and folder option

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het over de geschiedenis en niet over de toolbar zelf.

De toolbar staat op de pc op mijn werk en kan dus de volldige toolbar niet verwijderen.

Ik zoek een oplossing om de geschiedenis van de toolbar te verwijderen.

Ik heb inmiddels de map avgtoolbar verwijderd.

De volledige toolbar is nu van de pc verdwenen, dus probleem opgelost.

Je zei eerst dat het niet over de toolbar zelf ging en later verwijder je de gehele toolbar?

Maar zeg je; probleem opgelost?

Mvg,

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook zo, ik wou enkel de geshiedenis verwijderen maar omdat ik die combosearch map niet kon vinden en ik 7 dagen niet op het werk ben vanaf vandaag moest ik iets anders doen of ze zouden weten dat ik s'nachts gebruik maak van de pc.

Dus daarmee de hele toolbar weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.