Ga naar inhoud

bestanden terughalen


heroo234

Aanbevolen berichten

hey iedereen

ik ben hier weer met een probleem. mijn grootvaders computer heeft namelijk heel rare dingen uitgehaald en ik heb een sytemrecovery moeten toepassen. nu is het probleem dat mijn grootvader veel foto's op die pc had staan maar die zijn nu allemaal verdwenen. het is windows 7 Medion pc en er is een nieuwe harde schijf Recovery aangemaakt.

is het mogelijk de oude bestanden terug te halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een systeem recovery hebt uitgevoerd is je oude Windows installatie geformatteerd en overschreven.

Je kan proberen om de bestanden terug te halen met Recuva(klik erop), de bestanden die overschreven zijn kun je zo goed als verloren beschouwen, voor de niet overschreven bestanden maak je nog een kans ;-)

Ik zou zeker verder niets meer installeren van software of wat dan ook, dat maakt de kans op slagen enkel maar kleiner.

Succes :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen bedankt, met recuva heb ik veel teruggevonden van backup zip files maar wat nu blijkt is dat de pc een backupfile heeft aangemaakt en nu kan ik alles terugzetten in zijn oorspronkelijke staat.

- - - Updated - - -

ik ben nu nog aan het wachten op de uitslag maar ik heb er wel veel vertrouwen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.