Ga naar inhoud

Na installatie win. 8 geen geluid meer


jbosman

Aanbevolen berichten

Ik ga nog even verder op bericht 2.

Heb je wel alle andere drivers geïnstalleerd dus chipsetdriver, driver voor videokaart,....enz?

Via deze link (klik erop) kan je de drivers downloaden.

Je moet wel het volledige modelnummer nog selecteren en natuurlijk de correte Windows versie.

Ik heb een Presario CQ70-205ED het benodigde software staat niet in de link, wat nu! In het apparaatbeheer in win 8 klopt alles (geen foutmeldingen) en toch geen geluid. In Win 7 had ik dat probleem niet, dit probleem komt volgens kenners vaker voor klopt dat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de drivers voor Windows 7 gebruiken, te downloaden via deze link.

Heb je een Upgrade uitgevoerd of een zuivere installatie?

Ik heb de drivers gedownload. Tijdens de installatie (foutmelding) "Installatie mislukt, kan apparaat voor dit stuurprogamma niet vinden" terwijl deze gewoon zonder foutmelding in apparaatbeheer staat. Tevens geeft hij aan dat de beste driver al geinstalleerd is? Wat kan ik nu nog doen om het geluid terug te krijgen? Is het verstandig terug te gaan naar Win 7? Alvast bedankt voor je medewerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat het geluid misschien uitgeschakeld? Kan je zien naast je klok rechts onderaan je scherm.

Ga naar het configuratiescherm, te bereiken via toetsencombinatie Windows- toets en X-toets, en klik er op geluid.

Staan de luidsprekers er in het tabblad afspelen als standaard?

post-23245-1417705256,5394_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle instelling, ook apparaatbeheer staan goed ingesteld, maar toch geen geluid. Ook de koptelefoon werkt niet. Ergens binnen Win 8 geeft het een conflict maar wat? Wanneer ik 7 installeer heb ik gelijk geluid hoe kan dat. Wat doet Win 8 wat 7 niet doet of juist wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke geluiden werken niet? Muziek-cd's, windows geluiden, geluid van internet,....?

Voer ook onderstaande eens uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.