Ga naar inhoud

vierkantjes en andere tekens ipv letters in dreammail


Aanbevolen berichten

Ik gebruik dreammail en dat bevalt goed op één punt na.

Telkens er in een woord letters voorkomen met leestekens zoals zeeën,hé,'s morgens worden deze weergegeven als vierkantjes of andere rare tekens.Ik heb alle mogelijke tekenset al geprobeerd maar dat helpt niet.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft of een ander goed mailprogramma dat vergelijkbaar is met Windows live mail.Die wil ik niet meer gebruiken,outlook valt ook uit de boot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat idd over het zelfde probleem,wist al niet meer dat ik de vraag al gesteld had hier.Zal die andere als opgelost zetten dan kan er op deze verder gegaan worden.

Als er niemand dit anders toch zeer complete programma gebruikt of een oplossing weet dan had ik graag voorstellen voor een ander programma waar er meerderen zijn die er tevreden van zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor deze tip,blijkbaar is het dus een bug die al zolang het programma bestaat aanwezig is en niemand heeft tot nog toe de oplossing gevonden.Niemand is er ok zeker van dat de volgende versie zonder deze bug zal zijn.

Zal maar op zoek gaan naar een ander programma,dus alle voorstellen uitgezonderd Windows live en outlook mogen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.