Ga naar inhoud

Verwijdering Internet Explorer van de computer wegens installatie nieuwe webbrouwser


herman waeyen

Aanbevolen berichten

Ik werk momenteel met Windows Vista, kortelings heb ik mijn web browser veranderd van Internet Explorer naar Mozilla Firefox.

Daar mijn systeem te zwaar belast is wilde ik Internet Explorer verwijderen, doch mijn computer geeft aan dat dan bepaalde programma’s niet meer correct kunnen werken, is dit zo, of kan het geen kwaad om Internet Explorer te verwijderen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is helemaal niet nodig om IE te verwijderen.

Je kan gerust twee browsers gebruiken, zet Firefox gewoon als standaard browser.

IE en Firefox kunnen gerust op je PC staan blijven, dat veroorzaakt geen conflicten.

Als je echt ruimte wil vrijmaken op je systeem kan je beter kijken welke software nog overbodig is en die meer ruimte inneemt dan IE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas weet ik dit niet meer daar ik reeds van 2010 Mozilla Firefox gebruik , en ik thans Safari van Mac heb geïnstalleerd omdat Firefox niet goed voldoet.

- - - Updated - - -

Helaas weet ik dit niet meer daar ik reeds van 2010 Mozilla Firefox gebruik , en ik thans Safari van Mac heb geïnstalleerd omdat Firefox niet goed voldoet.

Ik ben slechts een leek en weet niet waar dit te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

kortelings heb ik mijn web browser veranderd van Internet Explorer naar Mozilla Firefox.

Helaas weet ik dit niet meer daar ik reeds van 2010 Mozilla Firefox gebruik , en ik thans Safari van Mac heb geïnstalleerd omdat Firefox niet goed voldoet.

Spreekt bovenstaande tekst elkaar niet wat tegen? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.