Ga naar inhoud

van vista premium naar windows 8


wolfrider

Aanbevolen berichten

Probleem nog niet opgelost....

Windows live mail geinstalleerd, maar foto's als bijlage versturen lukt niet.Ik klik foto's rechts aan, kopieren naar e-mail ontvanger, ze worden verkleind en live mail opent zich.Krijg de melding " bericht kan verstuurd worden met bijlagen " ( tekst ), maar de verkleinde foto's zijn er niet.

Als oplossing op internet voor dit probleem wordt gesignaleerd:ga naar opties >mail>tab opstellen>geen vinkje laten staan voor "berichten omzetten in fotoberichten als foto's worden toegevoegd " .Heb dit vinkje weggehaald , maar het werkt nog niet...

Live mail probeert mij ook de foto's te laten uploaden naar een " skydrive " op dat moment, maar wil ze rechtstreeks en verkleind naar mijn geadresseerdeals bijlage sturen

!Hoe los ik dit op, ik kom er niet uit....

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gisteravond nog zitten zoeken en deze oplossing gevonden:

Open live mail, typ geadresseerde en eventueel wat tekst , klik op invoegen, klik op enkele foto.Ondanks dat je klikt op " enkele foto " en dat bracht mij in de war ,kan je er probleemloos meerdere tegelijk toevoegen , heb geprobeerd met 10 tegelijk en gaat probleemloos!

Onderaan je e-mail verschijnen de foto's in beeld.Klik op verzenden.

De e-mail ontvanger kan de foto's rechts aanklikken en opslaan waar hij of zij wil.De foto's komen ook in klein formaat binnen dus verzenden en ontvangen mag geen probleem zijn.

Of het vinkje ( zie twee berichtjes terug ) staat aangevinkt of niet speelt geen rol meer. :-)

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb terug een probleempje:

Zopas een cardreader geinstalleerd: SITECOM all in one cardreader MD-020 BE v1 001.

Heb de driver geinstalleerd( bijgeleverd op cd).

De driver is geschikt voor windows 7 , windows 8 wordt niet vermeld, maar zou normaal toch moeten lukken.....

Alle kaarten worden gelezen (memory pro , sd en andere ), alleen mijn identiteitskaart leest hij niet.

- -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.