Ga naar inhoud

van vista premium naar windows 8


wolfrider

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedoel je daar mee in Windows live mail zelf?

wat zeker gaat is met de rechtermuisknop op de foto klikken in de originele map.

Dan kies je kopiëren naar e-mailgeadresseerde, je krijgt dan een venster waarin je het formaat kan wijzgen.

Klik dan nog op OK en de afbeelding wordt automatisch ingevoegd in je e-mailprogramma.

Ook bestaat er aparte software om een afbeelding te verkleinen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google chrome nog geinstalleerd als standaardbrowser op aanraden van mijn provider, werkt echt wel beter en sneller.

Eens gekeken hoeveel updates de pc al heeft geinstalleerd sinds zondag betreffende de internetexplorer en .......dat zijn er heeeel veel!!

Zitten daar dan nog zoveel foutjes in of hoe moet ik dit interpreteren?

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn allemaal beveiligings updates blijkbaar :hmpf:.

Ga toch maar windows live mail installeren,is makkelijk om meerdere foto's als bijlage mee te versturen.Al het voor mij andere overbodige van live essentials gelijk messenger en dergelijke vink ik wel af.....

Alles werkt nu prima en snel, ben tevreden van de overstap van vista naar windows 8!

Iedereen nogmaals bedankt voor alle hulp !

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.