Ga naar inhoud

Na update van windows 7 herstart laptop niet meer


Elkedage

Aanbevolen berichten

Vandaag nog is een poging gedaan om windows 7 te installeren. Wederom ging het goed, alles voltooid en Microft FIXIT gedownload en uitgevoerd. Dan de laptop nog is herstart zonder probleem. Daarna ging windows zelf updates doen en was er weer het probleem. Krijg dan op het scherm kader met "de computer kan niet worden herstart" Computer op problemen controleren, herstellen. Daarna komt er na een tijdje een ander kadertje hierin staan dan details:

Probleemhandtekening: gebeurtenisnaam: startup Repaire offline.

Probleemhandtekening 01: 6.1.7600.16385

Probleemhandtekening 02: 6.1.7600.16385

Probleemhandtekening 03: unknown

Probleemhandtekening 04: -1

Probleemhandtekening 05: Auto Failover

Probleemhandtekening 06: 10

Probleemhandtekening 07: corrupt File

Versie besturingssyteem 6.1.7600.2.0.0.256.1

Landinstelling 1043

Ik weet niet of je daar wat aan hebt, hopelijk weet je nog wat raad, anders zal het nieuwe pc worden denk ik.

Toch alvast bedankt voor de moeite die je neemt.

- - - Updated - - -

Vandaag nog is een poging gedaan om windows 7 te installeren. Wederom ging het goed, alles voltooid en Microft FIXIT gedownload en uitgevoerd. Dan de laptop nog is herstart zonder probleem. Daarna ging windows zelf updates doen en was er weer het probleem. Krijg dan op het scherm kader met "de computer kan niet worden herstart" Computer op problemen controleren, herstellen. Daarna komt er na een tijdje een ander kadertje hierin staan dan details:

Probleemhandtekening: gebeurtenisnaam: startup Repaire offline.

Probleemhandtekening 01: 6.1.7600.16385

Probleemhandtekening 02: 6.1.7600.16385

Probleemhandtekening 03: unknown

Probleemhandtekening 04: -1

Probleemhandtekening 05: Auto Failover

Probleemhandtekening 06: 10

Probleemhandtekening 07: corrupt File

Versie besturingssyteem 6.1.7600.2.0.0.256.1

Landinstelling 1043.

Daarna kan ik de pc niet meer opgestart krijgen, telkens komt er dan hetzelfde kaderke.

Ik weet niet of je daar wat aan hebt, hopelijk weet je nog wat raad, anders zal het nieuwe pc worden denk ik.

Toch alvast bedankt voor de moeite die je neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Installeer je vanaf een zelf gebrande schijf?

Op bovenstaande kwam nog geen antwoord.

Op welke manier worden de updates uitgevoerd, automatisch bij het afsluiten of voer je die handmatig uit?
De updates laat doe ik zelf handmatig dus. Ik veronderstel dat al die updat (141) laatste keer wel nodig zijn.

Vandaag nog is een poging gedaan om windows 7 te installeren. Wederom ging het goed, alles voltooid en Microft FIXIT gedownload en uitgevoerd. Dan de laptop nog is herstart zonder probleem. Daarna ging windows zelf updates doen en was er weer het probleem.

De fixit was voor als de updates niet lukte, dus die moest je gewoon uitvoeren zonder telkens Windows opnieuw installeren.

Ook worden de updates volgens je laatste bericht automatisch uitgevoerd en doe je het niet zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

De installatie gebeurd vanaf een originele windows Schijf, wel een oem versie. Ik kan de installatie ook volledig voltooien. Is enkel bij herstart van de pc dat hij niet meer werkt.

De laatste keer zijn de updates door windows automatisch uitgevoerd. telkens probeerd windows zich zelf te herstellen maar dat lukt niet meer. Als ik dan handmatig terug opstart laat hij bestanden en dan begint hij weer opnieuw te proberen te herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Clarkie, Ik veronderstel dat de harde schijf wel goed is aangesloten aangezien ik wel volledig windows 7 kan instaleren en dan werkt het perfect. Momenteel kan ik niet in windows geraken, krijg steeds opstartherstel wat niet uitgevoerd kan worden. Of die windows versie dvd die ik heb voorzien is van service pak 1 weet ik niet. Als ik nu terug in windows wil geraken zal ik weer opnieuw volledig moeten installeren want repareren doet hij ook niet. Kan ik desgevallend service pak 1 op een usb stick dowloaden en dan op de pc zetten? Nog een vraagje, als windows wel gesinstallerd kan worden kan het dan nog aan de harwere liggen als er geupdate word dat hij crasht? Ik weet er geen raad meer mee :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie, Ook dit heb ik deze avond geprobeerd. Schijf gedownload en gebrand. Opgestart vanuit de bios op cd en na wat bestanden geladen te hebben kwam ik weer op hetzelfde terecht. Steeds blijft hij hangen op opstartherstel dat nooit volledig lukt. Helaas :-( dus alles gedaan volgens de handleining maar het baat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leolassie, Ik heb vandaag windows nog is opnieuw geinstalleerd en het werkte goed tot dat ik weer de laptop updates lied doen en dan was het weer zoals telkens voorheen. Had zelfs servicepack 1 gedownload. Maar als hij terug opstarte was het weer gedaan. Dan komt de kader " Opstartherstel" de computer kan niet worden opgestart. Als de pc dan terugopstart komt er de balk bestanden laden en gaat hij weer naar opstartherstel terug. Ik heb dan als hij werte wel even gekeken en dan had ik wel een c schijf maar geen d schijf. Dus windouws is wel degelijk op de c geinstalleerd. Maar een d schijf was niet te zien. Alvast bedankt voor de aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.