Ga naar inhoud

Na update van windows 7 herstart laptop niet meer


Elkedage

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helaas Clarkie, dit werkt niet. Heb de driver gedownload en geinstalleerd maar er veranderd niets. Wel merk ik dat er bij netwerkadapters verschillende staan waarvan het suurprogramma niet bijgewerkt kan worden. Deze zijn 1. Wan minipoort (ip) 2. Wan Minipoort (IPv6) 3. Wan minipoort (L2TP) 4; Wan Minipoort Netwerk monitor 5. Wan minipoort (PPTP)

Verder werkt de pc nog steeds perfect. Hopelijk kun je dit ook nog helpen oplossen, waarvoor al dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie, Vandaag weer goed nieuws te melden, de "Wifi" werkt weer. Ik had de oude harde schijf er terug ingezet en ben gaan spieken bij apparaatbeheer welke netwerkadapters daar stonden ingesteld hierop werkte Wifi wel. Dus het was de driver voor : Intel ®Centrino ® Avanced- N 6200 AGN die daar vermeld stond. Ik heb het bijhorende stuurprogramma gezocht en geinstalleerd en voila het werkt weer. Dus nu werkt de volledige pc weer goed zoals het hoort.

Er rest mij dan niks anders dan jullie die hieraan hebben meegewerkt en een amateur geholpen hebben nogmaals zeer hartelijk te danken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.