Ga naar inhoud

Na update van windows 7 herstart laptop niet meer


Elkedage

Aanbevolen berichten

Je blijft maar Windows herinstalleren met nadien het uitvoeren van de Updates zo kunnen we helaas niet naar een oplossing werken.

Je had eens direct na de installatie de Windows Update moeten uitschakelen.

Dan verder werken zonder die updates te installeren, maar wel andere software installeren om te zien of het probleem zo ook optreedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je zal toch eens na de installatie van Windows 7 die Windows Updates moeten uitschakelen en verder eerst al je andere software installeren, werk dan enkele dagen met de PC ( dus zonder Windows updates) en kijk of het probleem zich ook zonder die Windows updates voor doet.

Ook stel ik mij de vraag of je alle nodige drivers installeert zoals chipsetdrivers, driver voor videokaart, ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Clarkie, nog is installeren en dan geen updates uitvoeren maar updates uitschakelen. Kun je me misschien zeggen waar ik die shipsetdrivers moet zoeken? Ik heb wel gezien in apparaatbeheer dat er enkele niet uitgevoerd werden, waar kan ik die desgevallend vinden? En hoe weet ik welke drivers nodig zijn voor mijn pc? Ja, ik weet het veel vragen van een leek hé :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie en Leolassie,

Eerst en vooral wil ik jullie hartelijk danken voor jullie inzet en hulp die jullie verlenen.

Vandaag heb ik eindelijk wat goed nieuws te melden. Na scanning door Dell support van de pc bleken er 5 downloads nodig te zijn op deze laptop. Ik heb die dus gedownload en geinstalleerd. Daarna heb ik internetexplorere en norton antivirus erop gezet. Alles werkte perfect en ik kon het niet laten om de updates van windows te laten uitvoeren. De updates 144 werden gedownload en geinstalleerd zonder problemen deze keer. De pc verschillende keren opnieuw opgestart en hij blijft het perfect doen.

Wel is er nog één probleem dat ik niet kan vinden, nl. de WIFI doet het nu niet meer. Heb al van de site van Dell een stuurprogramma gevonden maar ook dat helpt niet. De wifi werkte vooraf perfect. heb ook geprobeerd om via de pc zelf dit te herstellen en die geeft 3 fouten aan: 1) Netwerkcontroller geen stuurapparaat aanwezig 2) onbekend apparaat geen stuurprogramma aanwezig 3) Broadcom USH geen stuurprogramma aanwezig. Misschien weten jullie hier nog een oplossing voor??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.