Ga naar inhoud

Piepend geluid


ricardo425

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Na een twee maal opnieuw geprobeerd te hebben blijkt deze nu wel op te starten en kan ik weer alles bekijken. Durf hem niet herop te starten, nu hij goed is. Maar zal wel moeten zeker

- - - Updated - - -

Heb de laptop weer heropgestart en kreeg weer de pieptonen. Na op F2 te hebben gedrukt was deze na enkele seconden weg en startte windows op. Weer opende allerlei pagina's open zonder er naar te vragen.

Nu vraagt deze om een update van Adobe reader en krijg ik een ronkend aanhoudend geluid.

Wat gaat er hier toch allemaal mis met deze laptop????

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wijzigingen die je hebt doorgevoerd via MSCONFIG kan je in hetzelfde scherm weer ongedaan maken door de programma's die je op 22 februari uitschakelde opnieuw in te schakelen.

Wat me niet duidelijk is, is het feit of de test van het RAM-geheugen nu al dan niet gelukt is en welke de uitslag er van was ?...

Doe eens een geheugentest met Memtest86+ .

Alle informatie hierover vind je in deze handleiding.

Deze lukt me maar niet. Please help

Eindelijk dan toch gelukt

Beschik je over een toetsenbord met USB-aansluiting of ben je in de mogelijkheid om zo'n toetsenbord van iemand te lenen ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.