Ga naar inhoud

Ik ontvang geen mails meer in Outlook...


Duiker

Aanbevolen berichten

Zoals bij de persoon hier boven kan ik geen mail onvangen. Ik heb alle instellingen via klantenservice gecheckt en deze waren correct. Als melding krijg ik;

Receiving' reported error (0x80040600) : 'Unknown Error 0x80040600'

Ik heb in het verleden als een keer uw hulp ingeroepen voor een soort gelijk probleem maar toen kon ik het verhelpen met scanpts maar als ik die aanklik dan moet ik een file invullen die ik wil scannen, maar ik weet niet welke? Heeft u een oplossing hiervoor?

Bij voorbaat dank.

Groet Duiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Duiker,

Stap 1: Outlook afsluiten

Stap 2: Zoeken naar het PST-bestand van Outlook

  1. Klik op Start
    VistaStartButton.jpg
    , typ configuratiescherm in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.
  2. Klik in het Configuratiescherm op Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht.
    Als het Configuratiescherm niet wordt weergegeven, gaat u naar stap 3.
  3. Typ e-mail in het vak In Configuratiescherm zoeken in de rechterbovenhoek en druk op Enter.
  4. Klik op E-mail of E-mail (32 bits). Zie afbeelding
  5. Klik op Gegevensbestanden. Zie afbeelding
  6. Klik op Persoonlijke mappen en klik op Instellingen.
    Opmerking Als uw profiel geen Persoonlijke mappen-service bevat en u gegevens zoals berichten, contactpersonen of afspraken in Outlook kunt opslaan, worden uw gegevens waarschijnlijk opgeslagen in een postvak op een Exchange Server-computer. Als dit het geval is, wordt er meestal een back-up van de gegevens gemaakt op de server. Neem contact op met de Exchange Server-beheerder voor meer informatie.
  7. Noteer de tekst in het vak Bestandsnaam.
    Opmerking Mogelijk moet u in het vak Bestandsnaam klikken en de toets PIJL-RECHTS gebruiken om alle tekst weer te geven.
  8. Klik op OK en klik vervolgens tweemaal op Sluiten.

Stap 3: Zoeken naar het hulpprogramma voor Postvak IN

  1. Voer een van de volgende methoden uit die hoort bij de versie van Outlook die u gebruikt.
    Opmerking Als u niet weet welke versie van Outlook u gebruikt, opent u Outlook en klikt u in het menu Help op Over Microsoft Outlook om de versie weer te geven.
    • Microsoft Office Outlook 2010
      Klik op Start
      VistaStartButton.jpg
      , typ %ProgramFiles%\Microsoft Office\Office14\ in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.
    • Microsoft Office Outlook 2007
      Klik op Start
      VistaStartButton.jpg
      , typ %ProgramFiles%\Microsoft Office\Office12\ in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.
    • Microsoft Office Outlook 2003
      Klik op Start
      VistaStartButton.jpg
      , typ %ProgramFiles%\Common Files\System\MSMAPI\1033\ in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.
    • Microsoft Outlook 2002
      Klik op Start
      VistaStartButton.jpg
      , typ %ProgramFiles%\Common Files\System\Mapi\1033\ in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.

[*]Zoek en dubbelklik op SCANPST.EXE om het hulpprogramma voor Postvak IN te starten.

Stap 4: Hulpprogramma voor Postvak IN gebruiken

  1. In het vak Geef de naam op van het bestand dat u wilt scannen typt u het pad en de bestandsnaam van het PST-bestand van Outlook dat u in stap 2 hebt gevonden.
  2. Klik op Starten.
  3. Nadat het Hulpprogramma voor Postvak IN is voltooid, klikt u op OK.

Als u nu e-mailberichten kunt lezen en verwijderen en op Verzenden/ontvangen kunt klikken in Outlook zonder dat er foutberichten worden weergegeven, is het probleem opgelost. Als er nog steeds een foutbericht wordt weergegeven, gaat u naar de sectie 'Volgende stappen'.

Bron: http://support.microsoft.com/kb/814441/nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Duiker,

er werd voor jouw vraag een aparte discussie aangemaakt om het een beetje overzichtelijk te houden...inbreken in iemand zijn topic is niet meteen netjes en bovendien leidt dat enkel tot verwarring en verlies van het overzicht.

Jouw vraag werd afgesplitst van dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Duiker,

Is je probleem opgelost aan de hand van de tips uit bericht 2?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.