Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

kijk u nog even na of u de bestanden vanuit deze computer kan openen (lezen)

Het automatisch afspelen kan u terug inschakelen door in deze computer met de rechtermuisknop op uw dvd-cd station te klikken en te kiezen voor eigenschappen. in het tabblad automatisch afspelen kiest u vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren. Vervolgens kiest u OK

Laat ook even horen welke naam u cd-dvd station toont vanuit deze computer als er geen schijf inzit

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor programma gebruikt u exact om cd's te branden? Misschien loopt er daar iets verkeerd.

Het automatisch opstarten van cd/dvd kan ook worden geblokkeerd door een extern programma, tooltje, virusscanner etc. Beetje uitproberen dus.

Het station wordt alvast nog herkent dus als dvd-rw station dus dat is al ok

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is de leeftijd van uw brander ongeveer. Het is best mogelijk dat deze stuk ik. Ik heb onlangs hetzelfde meegemaakt bij een lid en daar faalde het branden ook telkens. Vanaf 2-3 jaar oud kan het voorkomen reeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.