Ga naar inhoud

Caps lock toets plaats T in scherm


domini99

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik gebruik een dual-boot windows 7 en 8. dat probleem heb ik nogsteeds niet opgelost. vandaar dat ik nu vooral windows 7 gebruik.

Hier kan eigenlijk veel mee verkeerd gaan, heb je altijd zo goed kunnen werken, want anders ligt daar het probleem??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus een extern doet dan hetzelfde?

Je hebt die grub geinstalleerd zoals kweezie wabbit zei?

Is bij elke OS je apparaatbeheer in orde?

Je kan op verschillende manieren een OS laten samenwerken enzo, maar je hebt hopelijk niet 1 configuratie met bijvoorbeeld 2 OS erop?

- - - Updated - - -

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

een extern toetsenbord doet hetzelfde.

Ik heb die grub geinstalleerd ja, ik heb net windows xp op een usb stick geinstalleerd en die opgestart met mijn laptop, getest zonder drivers om die problemen uit te stellen, en daarna drivers geinstalleerd, maar het doet exact hetzelfde.

maakt niet uit welk os, welke opstartschijf, welke drivers, welke configuratie, het doet allemaal hetzelfde :frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als jij het fatsoenlijk hebt gecontroleerd hebt, en je zet geen 2 OS op 1 configuratie of partitie want dan verdeel je de kracht van je laptop (tenzij je een Box gebruikt), en je installeert windows 'proper'' zoals het zou horen en als bij apparaatbeheer alles in orde is bij elke OS dan weet ik niet wat er kan schelen.

Is in de bios je temperatuur van de proccessor in orde, sata op IDE staan?

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik al zei, ook vanaf een externe harde schijf zonder grub, met windows xp erop en verder niks gaat het nog mis.

ik heb trouwens diep in ubuntu een error gevonden.

als ubuntu blijft hangen geeft ie een log en in die log stond:

FATAL ERROR: THE IOAPIC ACPI INTERFACE FAILED TO LOAD.

CONTACT SYSTEM MANUFACTOR FOR MAIN BOARD REPLACEMENT.

FATAL ERROR AT 18:49:43

IOAPIC BOOT RETRY

VECTORX 0X20C

IOAPIC NOT RESPONDING. RETRYING

IOAPIC NOT RESPONDING. RETRYING

IOAPIC ACPI FAILED TO LOAD.

BOOT CANCELED

KERNEL ERROR AT 18:50:12

ASKING ALL REMAINING PROCESSES TO QUIT -DONE-

WILL HALT NOW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit werpt een heel ander licht op de zaak.

Blijkbaar worden de I/O interrupt controllers niet correct geladen waardoor ook de I/O IRQ niet correct worden uitgevoerd met het gekende gevolg.

Aangezien dit alles in de firmware van het moederbord zit ingebakken en er geen updates van gedaan kunnen worden, is de enige oplossing het moederbord vervangen.

Jammer maar helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaww crap :-(

nouja het toetsenbord werkt in iedereen ieder geval wel weer redelijk na hem eruit halen en er weer terug instoppen

het opstarten, afsluiten en slaapstand werkt bagger, maar als ik eenmaal in windows ben kan ik hem wel gebruiken.

windows 8 blijft hangen en ubuntu geeft deze kernel panic.

windows 7 doet het wel, maar blijft wel 5 minuten hardeschijf-actiefloos hangen, maar start daarna wel verder.

dus ik heb nog even tijd om reparatie te zoeken.

ik ga vanmiddag wel eens contact opleggen met de computerservice.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.