Ga naar inhoud

windows 7 sluit niet af


atir

Aanbevolen berichten

Heb gisteren een nieuwe PC gekocht maar met windows 7 nog op, nu sluit ik gisteren af en begint hij upgrads te installeren laat hem dus maar zijn gang gaan ( was wel niet de bedoeling) nu heeft hij de hele nacht staan draaien en is deze morgen na 8 uur werken " 18 van 143"

Hoe kan ik dit proces het beste stoppen, en hoe dit te voorkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt

Ik heb hem nu maar uit gezet met de aan/uit knop want hij stond al 12 uur te installeren ??? en al meer dan 3 uur op dezelfde update 18 van 143

Ik wilde updates wel installeren maar er was duidelijk iets mis gegaan, voorlopig werkt alles nog vlot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de installatie onderbreek je best nooit de installatie van Updates.

Voer best de Updates manueel uit, dus niet bij het afsluiten van de PC.

Je kan de instelling aanpassen via start-> configuratiescherm-> windows Update.

Klik erop instellingen wijzigen.

Als je de instellingen instelt zoals op onderstaande afbeelding krijg je een melding als er Updates zijn maar je kiest zelf wanneer ze gedownload en geïnstalleerd worden.

post-23245-1417705331,9773_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij er zo lang over doet, is er iets foutgelopen bij de updates. Dan mag je de updates onderbreken. Probeer de updates manueel te installeren. Schrijf het KB nummer op dat niet geïnstalleerd geraakt.

Manueel updates installeren kan je als volgt:

- ga naar het startmenu en typ windows update en druk op enter

- Klik aan de linkerkant op Naar updates zoeken en installeer de updates. Schrijf de naam van de update (of het KB nummer) op die zeer lang duurt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.