Ga naar inhoud

Upgrade PC (Black Ops 2 hapert op laagste settings)


Dbrown

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry, had wat te weinig geduld :) Ook met de router identiek dezelfde lag... Ben al ondertussen aan het kijken voor een nieuwe gpu en zou voor de MSI GeForce GTX 660Ti Power Edition OC gaan. Hopelijk is het daarmee opgelost (SSD is voor de toekomst, aangezien die enkel programma's sneller doet opstarten, dus prestaties met gamen zouden niet verbeteren, tenzij er zaken opgestart moeten worden natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand me nog met deze vragen helpen?

Ik zou dus gaan voor de MSI GTX 660 TI Power Edition. Maar heb hier nog een aantal vraagjes over: hij zou 550 watt nodig hebben, mijn voeding is 500, lukt dit dan wel? De MSI GTX 660 TI Power Edition meet 26,5 cm in de lengte, en heb 27 cm plaats, dus dat zou moeten lukken denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link >> eXtreme Power Supply Calculator kun je jou hele systeem invullen.

Aan de hand van de info in dit topic kom ik op een 364 Watt met een GTX660 Ti.

Met de voeding wat je nu hebt krijg je een belasting van ongeveer 75% van de voeding.

Controleer eens of dit ongeveer kan kloppen, want mocht je meerdere fans in je kast hebben of andere apparaten dan kan dit wel eens afwijken.

Als ik het goed heb zitten er wel 2 PCIe aansluitingen op de voeding, want die heb je wel nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dasle. Maar die site is voor mij moeilijk om in te vullen aangezien ik maar weinig kennis heb van de zaken die in mijn pc aanwezig zijn (enkel de gegevens die ik al gegeven heb weet ik). Zijn er nog specifieke zaken die je graag zou weten?

Als je nog eens in mijn kast wil 'kijken', heb ik hier nog een pic:

http://img254.imageshack.us/img254/1736/img02921o.jpg

Ik zie eigenlijk maar twee fans in mijn pc. Een grote en eentje voor de cpu:

Imageshack - img0310mr.jpg

Voor de rest hangt er volgens mij niet veel aan de voeding, alleen nog maar een dvd writer. Als aangesloten usb apparaten belangrijk zouden zijn: een usb receiver, muis, toetsenbord, xbox controller receiver, soms mijn headset om te gamen/controller.

Ik heb inderdaad 2 PCIe aansluitingen nog vrij, dat is geen probleem.

Redelijke stoffige poel in mijn kast, wanneer ik de gpu installeer zal ik hem nog eens uitblazen. Hier zijn er trouwens een aantal pics met de afmetingen voor de ruimte van de gpu:

http://img41.imageshack.us/img41/9592/img0315lz.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/1203/img0317yg.jpg

Zoals je kan zien ongeveer 28 cm, zou eigenlijk moeten lukken.

Dus met de voeding zit ik nu safe? (verbruikt maar 75% volgens jou) Stel dat ik de voeding te veel benut, wat kan er dan gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een beter inzicht in je hardware te krijgen zou je het volgende kunnen uitvoeren.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

De kaart zou blijkbaar moeten passen, maar vanwaar af heb je precies gemeten de achterkant van je behuizing of de slots waar je grafische kaart tegenaan zit aan de achterkant?

Redelijke stoffige poel in mijn kast
Is wel degelijk aan een grondige kuisbeurt toe zo te zien xD
Dus met de voeding zit ik nu safe? (verbruikt maar 75% volgens jou) Stel dat ik de voeding te veel benut, wat kan er dan gebeuren?

Je voeding zal dit net aankunnen, want 75% is nog wel veilig maar bedenk dat het vermogen en de efficientie afneemt naarmate ze warmer word. Er staat wel bij de fabrikant vermeld dat de voeding een belasting van 500 Watt continue kan geven De voeding verplaatst ook warme lucht uit je kast naar buiten.

Als je de voeding te zwaar belast schakelt ze zichzelf in het beste geval uit, maar het komt wel eens voor dat een voeding die om wat voor reden dan ook stuk gaat onderdelen in je pc kan beschadigen.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Dbrown,

Zeg, maar als je black ops speelt in single player, speel je dan ook op de laagste settings?

en je opmerken over de ssd klopt omtrent gamen, als je levels moet laden alleen denk wel dat het helpt, ik weet het niet goed.

Het is gewoon een feit dat je voor gamen een redelijke computer nodig hebt.

Je kan je grafische kaart vernieuwen maar je moet safe spelen, als ze zeggen 550watt, ga je beter niet beginnen met je voeding van

500watt, je gaat er spijt van hebben want stukken gaan er komen, zoniet heb je geluk....

En kan je je computer even testen bij iemand anders, dus multiplayer spelen zou ik dit zeker proberen,

Maar toch, denk dat het aan de game installatie ligt maar dat weet ik dus niet zeker!!

Misschien testen op en andere internet verbinding van kennis ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad gemeten vanaf de slots waar de grafische kaart tegenaan zit.

Speccy: http://speccy.piriform.com/results/NZCLLsYkb2vriRAQ16l4cSU

Indien het nodig is voor een nieuwe voeding te kopen/indien het veiliger is, gelieve me dan een aanrader te geven :) (prijzen vallen mee zie ik voor een voeding)

@ berry: ik probeer nu eens om opnieuw te installeren, thanks. (is inderdaad beide op laagste settings)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk trouwens dat ik voor de EVGA GeForce GTX 660 Ti ga gaan, aangezien deze 500 watt maar nodig heeft. Hij zou iets minder zijn dan de MSI GTX 660 TI Power Edition (op vlak van koeling). Maar als ik en een videokaart en een nieuwe voeding moet kopen kom ik waarschijnlijk duurder uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.