Ga naar inhoud

Upgrade PC (Black Ops 2 hapert op laagste settings)


Dbrown

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Daar socket 775 al redelijk verouderd is kun je beter een nieuw moederbord kopen met processor maar daar zal nog geheugen bij moeten.

Wat heb je als budget voor eventueel de onderdelen?

Ik zou zeggen: hetgeen er voor nodig is... Moet niet het beste van het beste zijn, maar het moet wel goed zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens nog een vraagje voor het installeren van de kaart:

Ik heb dus nu een GeForce 8800 GTS (nVidia) en ga deze vervangen door een MSI Nvidia GTX 660 TI Power Edition. Moet ik als volgt te werk gaan:

- Oude drivers verwijderen (die van GeForce 8800 GTS (nVidia))

- GeForce 8800 GTS (nVidia) verwijderen uit mijn pc

- MSI Nvidia GTX 660 TI Power Edition plaatsen in mijn pc

- Drivers voor de MSI Nvidia GTX 660 TI Power Edition installeren

Of mag ik gewoon de kaart vervangen en de nieuwe drivers over mijn oude installeren (aangezien ze beide van nvidia zijn)

En ik zie dat het ook belangrijk is om jezelf statisch te ontladen, hoe kan je dit het best doen?

aangepast door Dbrown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een mobo, processor, en geheugen bij elkaar gezocht Azerty.nl.

Hier zal dan nog je grafische kaart bij komen.

Zover ik heb kunnen terug vinden gebruiken beide grafische kaarten een identieke driver, ik zou de laatste driver installeren die beschikbaar is bij Nvidia die ondersteund beide en ben je zeker mocht je dit moederbord willen houden dat het geen problemen geeft.

Zo wie zo dien je altijd ervoor te zorgen dat je statisch ontladen bent als je met hardware aan de gang gaat.

Een metalen waterleiding vastnemen welke normaal gezien altijd geaard is is voldoende, ook kleding is belangrijk en dus vermijd je best synthetische materialen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een mobo, processor, en geheugen bij elkaar gezocht Azerty.nl.

Hier zal dan nog je grafische kaart bij komen.

Zover ik heb kunnen terug vinden gebruiken beide grafische kaarten een identieke driver, ik zou de laatste driver installeren die beschikbaar is bij Nvidia die ondersteund beide en ben je zeker mocht je dit moederbord willen houden dat het geen problemen geeft.

Zo wie zo dien je altijd ervoor te zorgen dat je statisch ontladen bent als je met hardware aan de gang gaat.

Een metalen waterleiding vastnemen welke normaal gezien altijd geaard is is voldoende, ook kleding is belangrijk en dus vermijd je best synthetische materialen.

Oké bedankt voor de tips, zal ik zeker mee rekening houden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zopas de videokaart geïnstalleerd, maar heb al een vraag. Ik kloon mijn pc scherm naar mijn projector via vga. De bovenste DVI gebruik ik voor mijn scherm. De onderste zou ik voor mijn projector willen gebruiken:

http://img90.imageshack.us/img90/9922/img0328ft.jpg

Maar geen een van mijn dvi naar vga tussenstukken passen er niet op:

http://img18.imageshack.us/img18/5977/img0331mj.jpg

Welke tussenstukken moet ik dan wel gebruiken?

Daarnaast nog een ander raar 'probleem'. Scherm staat nu op 1600x1200, maar ik merk aan mijn vensters en dergelijke dat alles toch wat kleiner staat dan de vorige grafische kaart. Een optie lager is 1280x1024, maar dan staat alles weer te groot, en alles is meer 'blokkerig'

aangepast door Dbrown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al iets gevonden? Ik denk echt dat het aan mijn pc ligt hoor. Alle instellingen staan op low, mijn instellingen voor verbindingen met servers te maken staan op best en toch blijf ik laggen. Was toch van plan om pc up te daten. Dit zou het worden:

Mobo: ASRock H77 PRO4-M

Geheugen: Kingston HyperX blu

CPU: Intel Core i5 3570

Kosten samen 305 euro op azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.