Ga naar inhoud

Upgrade PC (Black Ops 2 hapert op laagste settings)


Dbrown

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mocht je het zelf niet aandurven kun je altijd eens in je kennissen of vriendenkring vragen of er iemand mee vertrouwt is en je mogelijk kan helpen.

Of je hier mee de mist in kan gaan kan ik moeilijk op afstand beoordelen daar ik je kennis over hardware niet ken :dontknow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 jaar oud, ooit is laten uitblazen?(dus het stof eruit gehaald, kan echt al veel doen)

Laat je je virusscanner aan staan tijdens het gamen en/of laat je hem zijn werk doen dat je een 'proper systeem hebt, laat je virusscanner is een volledige scan doen en laat je computer ff doen tot hij klaar is.

Heb je je systeem overclocked, waarschijnlijk niet maar je weet nooit e

Laat je veel toepassingen openstaan tijdens het gamen?

Soms kan je virusscanner je ook laten laggen, was bij mij vroeger toch, moest dan speciaal virusscanner op game modus zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, al laten uitblazen (aantal maand geleden). Scan vaak met mijn virusscan, dus zou me verbazen indien dit zou helpen. Overclocken wil ik niet doen, aangezien ik schrik heb voor schade aan mijn systeem. Er staan niet veel toepassingen open tijdens het gamen... Van die gamemodus van de virusscanner check ik even (singleplayer verloopt wel vlot, dus zou me ook verbazen).

Bedraad met Lan kabel? Wat wil je precies zeggen Dasle? Rechtstreeks vanuit het stopcontact dan misschien? Neen, dat gaat jammergenoeg niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.