Ga naar inhoud

Upgrade PC (Black Ops 2 hapert op laagste settings)


Dbrown

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als jij je voeding voor de zekerheid zou willen vervangen kan ik de volgende wel aan bevelen, gebruik de eerste ook en ben er heel tevreden over. Ze is modulair en je sluit enkel de stroomkabels aan die je nodig hebt.

Sea Sonic M12II-650Bronze @ Azerty.

Antec High Current Gamer HCG-620M @ Azerty.

Zou je een voeding willen nemen die een hogere efficiëntie heeft zou ik kiezen uit één van de volgende.

Be Quiet! Straight Power E9-600W @ Azerty.

Antec EarthWatts EA-650 Platinum @ Azerty.

Een vriend van me zegt dat mijn cpu ook te slecht is... (dual core) en dat de mogelijkheid bestaat dat mijn nieuwe videokaart op deze cpu niet zou werken...

De kaart zal wel werken met deze CPU, maar de prestaties zullen heel wat minder zijn dan met een CPU van de laatste generatie die nu te koop is.

Ik heb zelf een ATI Radeon 6850 en had eerst een Core I3 3120 en ben een tijd geleden overgestapt op een Core I5 3550 en enkel het veranderen van de CPU leverde me 15 FPS meer op met een resolutie van 1650x 1050 met voor de rest identieke hardware. Dit verschil zal bij jou groter zijn daar je systeem al wat jaartjes oud is.

Op Amazon kost de kaart zeg maar 253€ bij Azerty kost ze 262€ en kun je gebruik maken van deze actie om ze gratis te laten versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Dasle :)

Maar als ik de GTX 660 TI opzoek, krijg ik steeds 'verschillende' versies er van te zien. Dit is wat ik bedoel:

Gtx 660 ti prijzen vergelijken? Vergelijk bij Prijsvergelijk!

Er zijn dus GTX 660 TI kaarten van pny, EVGA, MSI,... met verschillende prijzen. Welke is dan de beste?

Ik zou dan ook een CPU kopen, maar ook hier heb ik nogal moeite om een te vinden... (er zijn zodanig veel versies). Mijn vriend raadt me de INTEL Core i5 3470 - 3,2 GHz aan. Welke zou jij zeggen? (ghz is toch wel belangrijk voor mij) Het mag wat kosten, maar ook niet het duurste van het duurste ;)

Ik heb ook wat schrik dat mijn videokaart tegen mijn geluidskaart (de xfi) zal terechtkomen. Zoals je op deze foto kan zien, is het wat krapjes:

http://img254.imageshack.us/img254/1736/img02921o.jpg

Zou het mogelijk zijn om mijn geluidskaart in het onderste slot te steken, zodat mijn videokaart voldoende ruimte heeft? (heb dit door iemand anders laten doen, vandaar de vraag)

Een voeding kopen zal ik misschien in de toekomst doen, aangezien in combinatie met alles het wat te duur dreigt te komen :) + de GTX 660 TI heeft maar 450 watt nodig (had verkeerd gekeken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest ik er één kiezen zou ik gaan voor de volgende.

ASUS GTX 660 Ti DirectCI II (Top) | Hardware.Info Nederland.

en mijn tweede optie zou deze zijn.

MSI N660Ti Power Edition 2GD5/OC | Hardware.Info Nederland.

Je CPU upgraden naar een INTEL Core i5 3470 zal niet gaan daar het moederbord wat je nu hebt een socket 775 is en een Core i5 3470 is een socket 1155 en deze kun je niet onderling combineren.

Je zal dan helaas een heel nieuw systeem moeten aanschaffen :dong:

- - - Updated - - -

Ik vermoed niet dat je geluidskaart in de weg zal zitten, de kaart die je nu gebruikt neemt al twee slots in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

+ black ops 2 opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem

Dan hoop ik dat die grafische kaart dit oplost maar vind het wel vreemd omdat single player dan niet lagged.

Dan weet ik het eigenlijk niet meer wat dat het kan zijn dan alles wat ik eerder opgenoemt heb:hmmmm:

Kan alleen zeggen succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eigenlijk wat engels, kwam dit juist tegen, mensen beweren als je lagged dat het niet aan jouw ligt maar

aan de mensen die spelen en vanalles downloaden tegelijk mar het spel ziet natuurlijk niet wie dat

doet maar hindert zo dus andere spelers, kan je misschien een map zelf maken of 1 opstellen, jijzelf en iemand anders

tegen elkaar spelen, dus alleen met 2 online tegen elkaar é.

En dit nog DSL is enough to enjoy the game as a client (not host)

Hier de link Activision Community: Lag in Black Ops 2 and what is causing it & solution waar het languit in het engels staat.

Zou het bovenvermelde (2 player online dus niet meer mensen) proberen en zien of dat lagged.

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog iets, dit spel werkt waarschijnlijk niet met nieuwe modems, routers en combo apparatuur heb ik gehoord.

En diegene die een hoge ping hebben kun je beter proberen te kicken, deed dat vroeger ook in het spel FEAR en

bevordert echt het spel wat die veroorzaken echt die laggs,nu ik eraan terug denk

- - - Updated - - -

En dan nog je router, hoor even of je dit begrijpt en al geprobeert hebt.

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_175277&feature=iv&src_vid=MexKsFdJgnA&v=YPSKnPFXlII

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.