Ga naar inhoud

Upgrade PC (Black Ops 2 hapert op laagste settings)


Dbrown

Aanbevolen berichten

Singel player is toch niet via internet maar van de dvd/pc? Zou virusscanner toch nakijken zie eerdere melding, is maar om te helpen, zou stom zijn als het achteraf wel blijkt te zijn e.

En ik denk dat Dasle bedoelt dat je die poweradapters is niet moet gebruiken maar eens testen met een Utp kabel (internet kabel) van de computer rechtstreeks in de modem of router steken en kijken of hij niet meer lagged tijdens het gamen.

Zo kan je zien of het probleem ligt aan bv die powerlan adapter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb zopas modern warfare 2 en 3 eens getest, en die werken perfect MET de virusscan aan (terwijl hij scant!). Maar ik probeer het eens om rechtsreeks van de modem (staat wel beneden, mag ik die zomaar loskoppelen en aan mijn pc aansluiten?)

Game modus gaat precies niet bij avg... (denk ik, heb er niets over gevonden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu maak je verbinding met het internet via kleine kastjes in het stopcontact, kun je rechtstreeks met je modem/router verbinden zonder gebruikt te maken van de kastjes in het stopcontact?

Iets waar men nog op kan letten is dat de kastjes in het stopcontact als er meerdere stopcontacten naast mekaar staan het powerlan kastje als eerste aan de stroomtoevoer zit.

post-24526-1417705338,8621_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu maak je verbinding met het internet via kleine kastjes in het stopcontact, kun je rechtstreeks met je modem/router verbinden zonder gebruikt te maken van de kastjes in het stopcontact?

Iets waar men nog op kan letten is dat de kastjes in het stopcontact als er meerdere stopcontacten naast mekaar staan het powerlan kastje als eerste aan de stroomtoevoer zit.

[ATTACH=CONFIG]24487[/ATTACH]

De adapter zit in een apart stopcontact, dus dat zit goed.

Is het ok dat ik de modem die op een andere pc verbonden is, met mijn pc verbind? Zal ik niets ontregelen?

Toch vreemd dat MW 2 en 3 met gemak draaien, op dezelfde pc, met hetzelfde internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal zou het geen probleem mogen zijn om de verbinding eens aan te sluiten op je game pc.

Weet je toevallig de ip adressen van de game servers waar je mee verbind?

Het laggen kan veroorzaakt worden door je eigen netwerk, maar ook de server waarmee je verbind kan voor lag zorgen.

Hieronder heb ik een ping uitgevoerd naar meerdere game servers van BF3

post-24526-1417705338,9625_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je andere spellen goed gaan in multiplayer,

Dan en alleen dan zou het spel verwijderen, en als je ooit een trail hebt gedownload zie dat er die ook af is voordat je het spel opnieuw installeert.

Misschien dat het helpt maar ik weet dat niet zeker é.

En als upgrade zou ik alleen een ssd schijf nemen en doorsparen voor een andere computer (als je nog jaren van plan bent om te gamen é) die ssd kan je daar dan terug in steken.

Hou je harde schijf als data schijf ofzo en installeer vooral windows en programma's en spellen op de ssd.

Toch wel minimum 128 gig groot.

Is maar raad van mij,maar voor meer upgrades te doen kan je beter wachten op de experts

a, Dasle is er al, succes Dbrown

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dasle, bij Black Ops 2 laat ik hem automatisch zoeken naar een server (dus ik weet niet welke het zijn). Wanneer ik en mijn vriend samen gamen op dezelfde server (hij woont in dezelfde stad), gaat alles vlot voor hem, maar ik lag altijd (ik heb nog geen een server gehad die vloeiend ging, dus ik denk niet dat daar het probleem ligt). Als je me uitlegt hoe je die opdrachtpromt uitvoert, wil ik gerust dat eens nagaan voor je.

Berry, opnieuw verwijderen... ben niet echt zeker indien dit veel zal uithalen (heb het via steam geïnstalleerd), mss wel het proberen waard. Als upgrade dacht ik eerder aan een grafische kaart, maar daarin kan ik mis zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grafische kaart is zeker geen verkeerd gedacht, omdat je al een 500w voeding hebt denk ik wel dat het lukt.

Is zeker de moeite om beter te kunnen spelen, maar ik weet niet of het de moeite is om te investeren snap je,

de ssd gaat langer mee en is daardoor zeker de moeite,denk ik, als de grafische en waarschijnlijk past de ssd in je volgende pc/laptop maar de grafische kaart niet.

Ik weet het gewoon niet of het de moeite is om over 200e te investeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grafische kaart is zeker geen verkeerd gedacht, omdat je al een 500w voeding hebt denk ik wel dat het lukt.

Is zeker de moeite om beter te kunnen spelen, maar ik weet niet of het de moeite is om te investeren snap je,

de ssd gaat langer mee en is daardoor zeker de moeite,denk ik, als de grafische en waarschijnlijk past de ssd in je volgende pc/laptop maar de grafische kaart niet.

Ik weet het gewoon niet of het de moeite is om over 200e te investeren

Ik zou gaan voor de MSI GTX 660 TI Power Edition. Maar heb hier nog een aantal vraagjes over: hij zou 550 watt nodig hebben, mijn voeding is 500, lukt dit dan wel? De MSI GTX 660 TI Power Edition meet 26,5 cm in de lengte, en heb 27 cm plaats, dus dat zou moeten lukken denk ik?

Ik zat zoiezo te denken om een nieuwe gpu te kopen hoor, wil graag eens 'mooier' kunnen gamen + voor in de toekomst

De internetmodem zal ik morgen maar kunnen testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.