Ga naar inhoud

www.dragoncomputers.nl ervaringen?


Aanbevolen berichten

Is er hier iemand die toevallig een computer bij Dragon Computers besteld/gekocht heeft?

Zoja, is er al wat foutgelopen of niet?

Heb wel al enkele reviews gelezen van Dragon Computers, die lijken vrij OK te zijn, maar om 1 of andere reden heb ik toch nog een beetje twijfels aan het bedrijf..

De computers zijn vrij goedkoop daar, wat het dus wel interessant maakt, maar zijn ze dan ook zo goed?

Zou van jullie dus graag eventuele ervaringen willen horen met dit bedrijf :)

Vriendelijke groeten en alvast bedankt,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van op Tweakers had ik reeds gelezen,

maar merk ook dat (bijna) iedereen daar ook kan praten over de aftersales..

Klinkt mij alsof dat er toch elke keer iets mis is, lol :)

Prijzen lijken me toch wel goed, maar heb er nog steeds twijfels over..

Aangezien er voor de rest toch niet veel van te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle respect voor jouw mening...maar dat iemand, zonder dat ie eerdere posts heeft op een forum, zich registreert om dan "zomaar" een positief oordeel te plaatsen over een webshop vind ik op zich een " vrij opvallend" gegeven... ;-)

+1

ik heb er een van gekocht en ben er zeer tevreden over snelle levering snelle pc goede verpakking en goeie service

Net zoals Asus, vind ik het ook wel vreemd dat je speciaal registreert om je ervaring met dit bedrijf hier neer te schrijven.

Of je ervaring met desbetreffend bedrijf al dan niet echt is weet ik niet, maar op deze ervaring ga ik dus niet verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo beste mensen,

ik las deze vraag over ervaringen met ons bedrijf. Daarop wil ik antwoorden dat wij heel veel tevreden klanten hebben. Dragon Computers is in de loop van 8 jaar uitgegroeid tot een bedrijf van respectabel formaat.

Wij verkopen alleen NIEUWE onderdelen of pc systemen, wij gebruiken helemaal geen 2e hands onderdelen voor systemen die bij ons worden aangekocht. Sterker nog, wij doen helemaal niets met oudere onderdelen in onze zaak!

Wij geven op elk systeem 2 jaar garantie. De garantie gevallen die bij ons terug komen worden fatsoenlijk en netjes afgehandeld binnen afzienbare tijd.

Als wij software verkopen is dit ten alle tijden nieuwe, officiële software zoals deze door de fabrikanten worden uitgegeven.

Er zal van demo's hooguit sprake zijn als die bij bijvoorbeeld videokaarten worden weg gegeven. Denk hierbij dan aan spellen.

Wij hebben inderdaad zeer scherpe prijzen, maar dit is zeker niet te wijten aan gebruikte onderdelen en slechte service!!

De tevredenheid van klanten is wat bij ons voorop staat, en om dan dit soort reacties te lezen, dat is dan toch heel vreemd. Dat kan ik zeggen omdat ik weet hoe het er bij ons in de zaak aan toegaat, en menig ander bedrijf kan zich daar een prima voorbeeld aan nemen...

Dragon Computer Kerkrade - Startpagina

aangepast door mark0031
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.