Ga naar inhoud

windows verkenner werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Je vertelt nu wel iets anders dan in je beginpost hé? Klare gegevens leiden naar juiste oplossingen...

Nu ja, tot daar - een foutmelding die je ook postte zette me net aan het denken - maar 'k moet mijn 'denken' nog even controleren - als ik juist zou zitten hoor je me nog wel.

ps: heb jij een Asus-computer ? (zo niet, dan kan ik een bepaalde denkpiste al verlaten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je foutmelding onderaan blz 1 van jouw post heeft me tot deze link gebracht:

http://www.pc-helpforum.be/f167/windows-verkenner-crasht-steeds-57560/

Daar crasht verkenner ook steeds, daar heb je ook dezelfde foutmelding als jij postte, daar ging het ook om een Asus en.... daar is het opgelost geweest.

'k Zou zeggen: lees blz 2 van die post eens goed na en probeer eens datgene wat daar geholpen heeft?

succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh Neen dacht ik - dat KAN je natuurlijk doen, maar bezin eer je begint - want daar zijn gevolgen aan.

'k ga het even herlezen op die tweede blz, maar ik dacht een oplossing gelezen te hebben die 'terugzetten naar fabrieksinstellingen' kon voorkomen.

- - - Updated - - -

(vervolg)

edit: je had gelijk: de TS heeft daar zijn fabrieksinstellingen teruggezet en alles werkte terug naar behoren.

maar waar ik op doelde (en duidelijker had mogen formuleren) is de post die Kape er net voor postte: verwijder eens alle RODE dingen die hij vermeld in zijn post (en zeker het vetgedrukte ding op het einde) en probeer dat eens uit.

(en 'k was dus idd mis met te denken dat dàt de oplossing gebracht had - maar het is ook niet uitgeprobeerd geweest ook niet - dus ik zou zeggen: probeer het toch eens even? Lukt het niet, dan kunnen we nog verder zien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik heb mijn pc terug gebracht naar fabrieksinstellingen... ik weet niet goed wat de gevolgen hiervan zijn... maar er stond tog al enorm veel rotzooi op dat eraf moest dusjha... ik zal even afwachten of hij nog crasht, ik heb de laatste rode ook verwijderd... je zal nog van me horen

Mvg Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zijn de gevolgen dan precies? En jha ik zal volgende keer minder snel zijn... ik dacht niet dat er nog andere gevolgen waren dan alle bestanden die weg zijn.

Hij is tot zover nog niet gecrasht.. dat is al een goed teken :)

Mvg Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik heb mijn pc terug gebracht naar fabrieksinstellingen... ik weet niet goed wat de gevolgen hiervan zijn...
wat zijn de gevolgen dan precies? En jha ik zal volgende keer minder snel zijn... ik dacht niet dat er nog andere gevolgen waren dan alle bestanden die weg zijn.

Alle software die je zelf geïnstalleerd hebt moet je opnieuw installeren.

Alle persoonlijke bestanden, instellingen van bijvoorbeeld e-mail, .... zijn verwijderd.

Door je PC terug te zetten naar fabrieksinstellingen staat alles dus terug zoals de dag van aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.