Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste forumenaars:ciao:

kben opzoek naar software waarmee ik passwoorden kan lezen, of

zo passwoorden met ***** of bollekes.

ik weet dat zulke programma's bestaan.

tis namelijk zo dat ik her en der wachtwoorden heb staan die ik ni meer ken maar door dat ze automatisch worden aangevuld.

hopelijk kan iemand me helpen

alvast bedankt

grts

Bulldozer:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Dit word bijna niet gedaan omdat een wachtwoord iets persoonlijk is... Er zal wel software bestaan hiervoor hoor daar niet van maar ik zie er eigenlijk het nut niet van in omdat het iets persoonlijk is en dat dit systeem dan *** een goed systeem is, natuurlijk is het wel handig als je je passwoord bent vergeten maar ook dan kan je je wachtwoord terug laten sturen via mail... Kijk anders hier is even: Keyloggers: KeyScrambler Encrypts Browser Keystrokes... hier staat een uitgebreide uitleg over je wachtwoorden probleem zeg maar...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

een keylogger (waar jij heen linkt bart) zal niet werken... want het wachtwoord is al ingevuld.

met welke browser werk je BulldozerFCB? als je in firefox werkt dan kan je makkelijk al je wachtwoorden terug zien door middel van een ingebouwde functie in firefox zelf.

in internet explorer en andere zal dat er ook vast wel ergens in zitten... maar daar moet ik dan eventjes naar zoeken.

er zijn ook andere programma's die je wachtwoorden kunnen achterhalen... maar deze zijn illegaal.. daar doen we hier dus NIET aan.... dus alvast een waarschuwing voor de persoon die deze hier post... die vliegt van het forum af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.