Ga naar inhoud

Heeft het zin een nieuwe processor te steken?


Passer

Aanbevolen berichten

Stond gisteren heel eventjes online zag ik ?...:hmmmm:

ah! heb je het toen opgepikt?

'k had (heb) het idd online gezet, maar na twee minuten vond ik dat het toch een ietsiepietsie teveel gegevens over mij(n systeem) open en bloot op het net zette en dus heb ik de link gewoon verwijderd en deze aan Jean-Pierre (die hem gevraagd had) toegestuurd via pb. Hij ging er vandaag op antwoorden - maar de dag is nog niet ten einde :D - en anders zie ik morgen wel. (= dus de verklaring van 'het raadsel' van : stond gisteren enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op vraag van Passer plaats ik hier mijn bevinding aangaande het speccy logje en mening over het ganse probleem.:top:

Zie niet meteen een hardware probleem in je logje,wat echter wel opvalt is dat de Hotfixes starten in 2008 en dat het systeem geinstalleerd is in 2004!!!:hmmmm:

Wat is er in die vier jaar dan gebeurt?

Een cpu upgrade gaat het probleem zeker niet oplossen zoals eerder reeds aangehaald,vrees dat een herinstallatie van XP eens dringend aan de orde is.:top:

Of je hiertoe nog wil overgaan is je eigen keuze uiteraard daar de support daarvoor toch weldra stopt.

Persoonlijk denk ik dat het stilaan tijd word om eens over te gaan tot de aankoop van een nieuwe PC.xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel JP, voor het bekijken van het logje.

Wat er met die hotfixes aan de hand is: tja, 'k weet het ook niet, maar 'k heb ze wel vanaf het begin trouw binnengehaald.

en je vrees dat een herinstallatie wonderen kan doen deel ik ook - alleen zie ik er tegenop tegen het opnieuw installen en alles op-zijn-poten-zetten-en-tunen en dat met 2014 in het vooruitzicht èn bedenkend dat ik binnenkort toch voor de aankoop van een nieuw systeem sta.

En dus gaat mijn denken vooral in de richting van je laatste zinnetje - grijns.

ps: toen ik mijn huidige pc kocht heb er dadelijk alles opgezet wat moest en eraf gezwierd wat ik niet nodig had ( 't is een merkcomputer en die zetten er van alles op zoals je weet) en 'k heb als eerste toen een image (backup) van mijn C gemaakt. Na twee, drie jaar dacht ik: 'k heb die toch niet meer nodig! - en 'k heb die toen verwijderd.

Nu denk ik: 'k had hem beter bijgehouden,dan had ik diè nu kunnen terugzetten, dat was me een boel 'geïnstalleer' bespaard. Mja, gedane zaken nemen geen keer - maar musje heeft er wel een les uitgetrokken voor zijn volgend systeem !

Dank aan iedereen voor het meedenken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.