Ga naar inhoud

Outlook.com


godlac

Aanbevolen berichten

Vermoedelijk zit het probleem in internet explorer 10.

Internet explorer 10 is waarschijnlijk meegekomen met de windows updates.

Ga naar Start - Configuratiescherm - Programma's - Programma's en onderdelen en klik aan de linkerkant op Geïnstalleerde updates weergeven.

Selecteer de update voor internet explorer 10 en klik vervolgens op Installatie ongedaan maken.

Indien gevraagd, bevestig je de verwijdering.

Na het verwijderen, zou je normaal terug internet explorer 9 moeten hebben.

Indien nodig, kan je internet explorer 9 hier downloaden.

Kies bij de gewenste taal eerst de juiste windows versie en klik dan op de knop downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank aan alle medewerkers het probleem is opgelost het was niet moeilijk ge moet er maar aan denken , ik vond het in elk geval er raar probleem , kweezie wabbit hoe zijt daaropgekomen ? kunt ge niet een beetje pc kennis aan mij geven , ik kan het goed gebruiken .:shakehands:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit hoe zijt daaropgekomen ?
Door het feit dat jullie een verschillende versie van IE gebruikten.

Je moet nu wel even het volgende doen om te vermijden dat je met de volgende windows update opnieuw met IE 10 wordt opgezadeld en het probleem terugkeert.

Ga naar configuratiescherm - windows update.

Laat zoeken naar nieuwe updates.

Bekijk de aangeboden updates en als IE 10 er weer bij staat, klik dan met rechts op de IE 10 update en kies dan voor update verbergen.

De update naar IE 10 zal dan niet meer aangeboden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.