Ga naar inhoud

[OPGELOST] Media player vertraagt PC


Jee

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe het komt dat firefox (2 internetvensters, geen downloads ofzo) en limewire (10 liedjes aant downloaden) zoveel van mijn computer vragen ???
Wat Limewire betreft heb ik geen idee, maar heb even Firefox getest en bij 1 tabblad zit die ergens tussen 75 en 80, met 2 à 3 tabbladen komt die in de buurt van jouw geheugengebruik. Daar moet je de fout zeker niet gaan zoeken ... maar waar dan wel ? Not my cup of tea :s
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zoals kape al zei is het normaal dat firefox zoveel geheugen in beslag neemt. En dat WMP zoveel geheugen inneemt kan denk ik niets te maken hebben met de hoeveel muziek je er in hebt staan. Probeer dus eens met Winamp of iTunes en zien of dit helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op mijn werk zit ik ook met dezelfde map muziek en gebruikt hij maar 20.000kb geheugen. Kzal 1 vd dagen eens proberen met winamp... (heb 2 weken geleden WMP er eens weggesmeten en opnieuw geinstaleerd dus ...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.