Ga naar inhoud

[OPGELOST] Media player vertraagt PC


Jee

Aanbevolen berichten

Als ik een tijdje mediaplayer heb opstaan begint die veel snelheid te gebruiken van mijn PC. De liedjes beginnen zelfs te haperen. Als ik dan WMP afsluit en terug een liedje afspeel gaat het terug goed voor 5 minuten. Daarna gaat die weer traag.

Iemand een idee hoe dit komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey,

Dit komt vaker voor hoor dat je WMP vertraag meestal staat er dan bij reageert niet meer... Ikzelf gebruik het progje niet meer ik gebruik zelf mediamonkey omdat dit veel geavanceerder is... Je kan als je wil de benodige plugins die je op WMP had er integreren... Het gaat hoor... Maar als je WMP wilt blijven gebruiken is dat ook goed dan lossen we dat samen op... Gwn even laten weten...

Link: MediaMonkey

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk wel dat mijn pc snel genoeg is hoor, 2gig ram. Kloksnelheid: 2.13ghz

150gig harde schijf... (waarvan 80vrij)

zou het kunnen dat ik met een virus zit? en zo ja... wat is een goeie gratis anitvirus of scan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk wel dat mijn pc snel genoeg is hoor, 2gig ram. Kloksnelheid: 2.13ghz

150gig harde schijf... (waarvan 80vrij)

zou het kunnen dat ik met een virus zit? en zo ja... wat is een goeie gratis anitvirus of scan ?

Dan kan het daar niet aan liggen, maar je zou het beste toch iets anti-virus opzetten zoals kweezie wabbit al zei!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.