Ga naar inhoud

Kan pdf-link niet openen, enkel opslaan


AnnD

Aanbevolen berichten

Probeer eens een alternatieve PDF-reader : Foxit-reader bvb. te downloaden en bekijk dan eens of je daar dezelfde problemen mee hebt ? Kijk wel uit bij download van Foxit dat je geen ongewenste Ask-toolbaar mee installeert. Die zit verstopt in de download ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch!! Dit heeft mij geholpen!

Bij Portable Document Format (PDF) stond bij mij 'bestand opslaan'. Ik heb het veranderd in 'altijd vragen' en tadaa, daar is mijn dialoogbox weer!! Weer iets geleerd. Hartelijk bedankt! :top:

Een PDF-lezerplug-in gebruiken

Als u PDF Viewer liever niet gebruikt, kunt u een PDF-lezerplug-in als Adobe Reader, Nitro PDF Reader of Sumatra PDF gebruiken.

Als u het gebruik van de ingebouwde PDF-viewer wilt wijzigen naar uw PDF-lezerplug-in:

  1. Klik boven in het Firefox-venster op de knop Firefox en selecteer Opties .
  2. Selecteer het paneel Toepassingen.
  3. Zoek in de lijst naar Portable Document Format (PDF) en klik hierop om het te selecteren.
  4. Klik op het vervolgkeuzemenu in de kolom Actie voor de bovenstaande vermelding en selecteer Naam van PDF-lezer (in Firefox).
    2013-02-23-15-01-33-b3b88b.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.